بررسی کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GK 8128

توضیحات

کیبورد گیمینگ Tesco GK 8128

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد گیمینگ Tesco GK 8128 گیمر بودن اصلا کار ساده ای نیست. کیبورد گیمینگ Tesco GK 8128 از آن دسته مدل هایی است که از قیمت اقتصادی و کارایی بالایی برخوردار است. کیبورد مکانیکی سیمی تسکو مدل GK 8128 یکی از مدرن ترین و حرفه ای ترین محصولات تسکو می باشد. این کیبورد تجربه کاری شما را به سطح جدیدی می رساند که در یک کیبورد بازی مکانیکی خوب، نوع، وزن و صدای سوئیچ ها و دکمه های روی کیبورد بسیار مهم است. کلیدهای صفحه کلید انواع مختلفی دارند و هر کدام از این کلیدها بسته به مدل، نوع کاربر و سازنده متفاوت است. سوئیچ های استفاده شده در صفحه کلید Tesco GK 8128 خطی هستند و نیروی 45 گرمی Outemu Red باعث می شود صفحه کلید Tesco GK 8128 برای بازی و تایپ ایده آل باشد. این درجه از لمس تضمین می کند که صفحه کلید برای مدت طولانی با عملکرد عالی و بی نقص به شما خدمت می کند. مهم ترین این تفاوت ها تفاوت در طراحی کلاهک ها است، متوجه می شوید شیب اندک این کلیدها استفاده از کیبورد را بسیار راحت کرده و همچنین سرعت فشار دادن کلیدها را از بالا به پایین صفحه کلید افزایش می دهد. و به سرعت کلیدهای مورد نظر خود را فشار دهید. این نوع نورپردازی دارای امکان سفارشی سازی و ترکیب رنگ های مختلف بر روی لبه این کیبورد تعبیه شده است که علاوه بر اینکه ظاهری جذاب و منحصر به فرد به کیبورد و میز بازی شما می بخشد، گزینه سفارشی سازی GK 8128 دارای 1.8 متری است. کابل کتانی بافته شده که اتصال پایدار و بی نقصی را در رنگ مشکی کلاسیک فراهم می کند، وزن 1.25 کیلوگرم و ابعاد 451 x 149 x 37 میلی متر دارد. این کیبورد دارای یک پایه یا پایه نرم به ابعاد 451 در 74 میلی متر است که به راحتی با آهنربا به صفحه کلید متصل می شود. .

امکانات، قیمت و خرید کیبورد گیمینگ Tesco GK 8128 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GK 8128" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GK 8128"، کلیک کنید.