بررسی کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GK 8123

توضیحات

کیبورد گیمینگ Tesco GK 8123

مشخصات صفحه کلید گیمینگ Tesco GK 8123، قیمت و خرید اگر گیمر هستید، احتمالاً با انواع سخت افزارها و نرم افزارهایی که می توانید برای تجربه بازی بهتر از آنها استفاده کنید غرق شده اید. اما اگر یک گیمر مبتدی هستید و همچنان می خواهید بین مدل های مختلف جستجو کنید اما ویژگی ها و کلمات مختلف استفاده شده شما را گیج می کند و گم می شوید، با ما همراه باشید تا یک کیبورد گیمینگ عالی از برند تسکو را به شما معرفی کنیم. صفحه کلیدهای معمولی که برای تایپیست یا صفحه کلید لپ‌تاپ استفاده می‌شود ممکن است برای نوشتن متون روزمره مانند نوشتن ایمیل، نوشتن مقالات دانشگاهی یا حتی پیام‌رسانی به دوستان و آشنایان مناسب باشد، اما وقتی صحبت از بازی و استفاده حرفه‌ای به میان می‌آید، باید صفحه‌کلیدهای معمولی را کنار گذاشت و همه چیز را کنار گذاشت. باید به صفحه کلیدهای حرفه ای تری که به کیبوردهای بازی معروف هستند توجه شود. اگر می خواهید یک بازیکن حرفه ای شوید، به یک ابزار حرفه ای نیاز دارید زیرا رقبای بازی آنلاین شما از ابزارهای ساده استفاده نمی کنند. به جز سال ها تجربه در بازی، عملکرد و سرعت بالای گجت های جانبی به کار رفته در بازی تاثیر بسزایی در برد و باخت بازیکنان دارد. برای انجام بازی های حرفه ای به یک صفحه کلید حرفه ای نیاز دارید. صفحه کلیدی که می تواند به سرعت داده ها را انتقال دهد و سود شما را تضمین کند. کیبورد Tesco GK 8123 یک کیبورد گیمینگ حرفه ای است. کیبورد گیمینگ Tesco GK 8123، صد و ده دکمه اصلی، 14 کلید میانبر و 4 دکمه ماکرو و اتصال USB و کانکتور USB یک کیبورد گیمینگ ایده آل و حرفه ای است. کیبورد گیمینگ Tesco GK 8123 با وزن 700 گرم، یک صفحه کلید سبک در بین همتایان خود به حساب می آید. این کیبورد در ابعاد 478*195*33.5 میلی متر طراحی شده است. یکی از جذابیت های منحصر به فرد این کیبورد نورپردازی آن است. این صفحه کلید جذاب دارای چندین دکمه ترکیبی برای تغییر حالت های مختلف نور LED است. می توانید 6 حالت مختلف نور LED را برای صفحه کلید خود تنظیم کنید. همچنین می توانید شدت نور را تغییر دهید، نور را با تشخیص صدا، سرعت و بسیاری موارد دیگر با فشار دادن همزمان کلید FN و کلیدهای میانبر تغییر دهید. صفحه کلید بازی برای سرعت بازی و حتی برد و باخت شما موثر است. صفحه کلیدهایی که دارای دکمه های ماکرو هستند می توانند سود و زیان شما را تضمین کنند. کیبورد گیمینگ Tesco GK 8123 با 4 دکمه ماکرو و 14 کلید میانبر، نورپردازی خاص و سفارشی کیبوردی حرفه ای و خاص به حساب می آید.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد گیمینگ Tesco GK 8123 با تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GK 8123" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل Tsco GK 8123"، کلیک کنید.