بررسی کیبورد مایکروسافت مدل Wired 200 به همراه حروف فارسی

توضیحات

مقدمه

صفحه کلید “Wired 200” محصول مایکروسافت است که از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می شود و شما را در فعالیت های روزانه با کامپیوتر همراهی می کند. این کیبورد دارای برچسب چاپ فارسی است که با کیفیت بالا روی کلیدهای آن چاپ می شود و با استفاده طولانی مدت از بین نمی رود. این کیبورد دارای 104 کلید اصلی است که کیفیت ساخت خوبی دارند و به راحتی می توانند از پس کارهای روزمره و غیرحرفه ای برآیند.

یک پایه پشتیبانی در پایین وایرد 200 دیده می شود که در صورت لزوم می تواند شیبی را در محصول ایجاد کند تا کاربر شرایط ارگونومیک تری را تجربه کند. کابل این محصول دارای روکش پلاستیکی بوده و 1.8 متر طول دارد که طول مناسب کابل های کیبورد می باشد. سطح مقاومت کلیدهای صفحه کلید معمولاً با میزان ضربه ای که می تواند تحمل کند رتبه بندی می شود. طول عمر کلیدهای صفحه کلید مایکروسافت Wired 200 20 میلیون فشار است. این کیبورد از نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کند و بدون تنظیمات خاصی قابل استفاده است.

امکانات، قیمت و خرید صفحه کلید فارسی مایکروسافت Wired 200 با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و تحویل نقدی در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد مایکروسافت مدل Wired 200 به همراه حروف فارسی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد مایکروسافت مدل Wired 200 به همراه حروف فارسی"، کلیک کنید.