بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8037

توضیحات

صفحه کلید Tesco TK 8037

ویژگی ها، قیمت و خرید کیبورد Tesco TK 8037 کیبورد Tesco TK 8037 ظاهری مینیمال و جمع و جور دارد. این کیبورد با ابعاد 28.4 در 12.2 در 25.5 سانتی متر و وزن 246 گرم از سری مینی کیبورد Tesco محسوب می شود. صفحه کلیدهای کوچک دکمه های ماشین حساب در سمت راست صفحه کلیدهای معمولی ندارند. در نتیجه حمل و نقل و استفاده از آنها بسیار آسان تر است. رنگ مشکی این کیبورد و طراحی ساده و زیبای آن چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد. صفحه کلید Tesco TK 8037 با استفاده از کابل 1.8 متری و اتصال USB به سیستم شما متصل می شود و اتصال دقیق و پایداری را برای شما فراهم می کند. جالب است بدانید که اتصال سیمی دو مزیت اصلی نسبت به اتصال بلوتوث دارد. اولین مزیت اتصال کابل، پایداری بالا و سرعت عالی اتصال است. مزیت دوم این است که دیگر نگران تمام شدن شارژ و باتری یا هزینه اضافی خرید باتری نخواهید بود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به ویژگی ها و عملکردهای بیشتر کیبورد علاقه مند هستید، Tk 8037 حرف مهمی برای گفتن به شما دارد. این صفحه کلید با کلیدهای کارآمد و چند رسانه ای یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای میز خود انتخاب کنید. اگر به این کیبورد دقت کنید متوجه تعداد دکمه های TK 8037 خواهید شد.این کیبورد دارای 78 و 7 کلید مالتی مدیا می باشد. کلیدهای چند رسانه ای TK 8037 که از طریق کلید FN فعال می شوند، دسترسی سریع و بدون دردسر به عملکردهای چندرسانه ای را در اختیار کاربر قرار می دهند. یکی دیگر از نقاط قوت این کیبورد که می تواند اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند، پایداری آن است. TK 8037 تا 10 میلیون بازدید دارد. همچنین این کیبورد سازگاری گسترده ای دارد. شما می توانید این صفحه کلید را با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، اندروید، یونیکس و مک او اس جفت کنید و به راحتی از این صفحه کلید بر روی هر سیستم عاملی استفاده کنید. با نمایشگرهای LED روی این دستگاه، همیشه می توانید از کلیدهای مهم Num Lock و Caps Lock آگاه باشید. علاوه بر این، کلید fn به شما امکان دسترسی سریع و آسان به پخش و ضبط موسیقی و فیلم را می دهد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد Tesco TK 8037 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده TSCO)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8037" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8037"، کلیک کنید.