بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8032

توضیحات

صفحه کلید Tesco TK 8032

ویژگی ها، قیمت و خرید کیبورد تسکو مدل TK 8032. داشتن صفحه کلید خوش ساخت که از دکمه های نرم و راحت ساخته شده است، جنس بدنه خوب، کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک برای افرادی که به مدت طولانی با کامپیوتر کار می کنند ضروری است. امروزه کیبوردهای مختلفی در سایزهای مختلف با کارکردهای مختلف طراحی و تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. بنابراین انتخاب خرید را بسیار سخت کرده است. در ادامه یکی از با کیفیت ترین کیبوردهای سیمی برند تسکو را به شما معرفی می کنیم. محصولات برند تسکو به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب بسیاری از خریداران است. مدل TK 8032 که در دسته کیبوردهای سیمی این برند قرار می گیرد دارای سایز مناسب و وزن سبک می باشد که از طریق درگاه USB به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می شود. ابعاد این محصول 2*15.1*45 سانتی متر و وزن آن در حدود 10+/-455 گرم می باشد. کابل صفحه کلید Tesco TK 8032 1.8 متر طول دارد. با سیستم عامل های امروزی سازگار است و بسیار کاربردی است و می توان از آن برای مصارف مختلف چه در منزل و چه در محل کار استفاده کرد. 103 کلید نرم و راحت برای تایپ تا 10 میلیون بار و دو چراغ نمایشگر برای کلیدهای CAPS LUCK/NUM LUCK وجود دارد.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد تسکو مدل TK 8032 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (اقتباس شده از صفحه محصول وب سایت سازنده Tsco)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8032" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8032"، کلیک کنید.