بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8027

توضیحات

صفحه کلید Tesco TK 8027

ویژگی ها، قیمت و خرید کیبورد تسکو مدل TK 8027، کیبوردها از رایج ترین لوازم جانبی کامپیوتر هستند که کاندیدای خود را دارند. در هر دو مدل طراحی صحیح و ارگونومیک، کیفیت متریال استفاده شده و طول عمر بالا در وهله اول قرار دارد. در زیر یکی از کیبوردهای سیمی برند تسکو را که به تازگی در بازار معرفی شده است را به شما معرفی می کنیم. کیبوردهای برند تسکو در بین متقاضیانی که به دنبال کیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستند بسیار محبوب است. کیبورد مدل TK 8027 یکی از کیبوردهای با کیفیت این برند است که در ابعاد 2.7 × 17.5 × 45.5 سانتی متر و وزن 650 ± 10 گرم در رنگ مشکی طراحی و تولید شده است. نوع اتصال این کیبورد با سیم و از طریق درگاه USB می باشد. در طراحی کیبورد TK 8027 از 103 کلید با قابلیت فشردن بیش از 10 میلیون بار و 1.8 متر کابل استفاده شده است. به علاوه در این کیبورد از 12 میانبر صفحه کلید و چراغ های کلید CAP LUCK/NUM LUCK نیز استفاده شده است. کیبورد تسکو مدل TK 8027 با سیستم عامل های win10/8/7/2000/98/XP/ME/NT/Vista نیز سازگار است.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد تسکو مدل TK 8027 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (اقتباس شده از صفحه محصول وب سایت سازنده Tsco)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8027" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد تسکو مدل Tsco TK 8027"، کلیک کنید.