بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-85 USB

نقد و بررسی

صفحه کلید E-Fortek KR-85 USB

مشخصات، قیمت و خرید کیبورد E-Fortek KR-85 یکی از بهترین کیبوردهای ساده و روان با طراحی خاص برای مصارف اداری و خانگی با خرید از لوازم جانبی مهندسی کامپیوتر ناچ می باشد. پد ماوس، صفحه کلید و موارد دیگر. صفحه کلید کامپیوتر یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر است.

ابزاری است که برای تعامل با کامپیوتر ساخته شده و دارای دکمه هایی است که طبق استاندارد خاصی در کنار هم قرار می گیرند و با فشردن هر دکمه اطلاعات مربوطه بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود. کیبوردها در دو دسته سیمی و بی سیم و در مدل های مختلف تولید می شوند. A4TECH در آگوست 1987 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در تایپه، تایوان است. در حال حاضر E-Fortech با تولید 3 میلیون محصول در ماه به عنوان پیشرو در عرصه کامپیوتر در جهان شناخته شده است.

کیبورد A4TECH مدل KR85 یکی از محصولات این شرکت و کیبورد سیمی می باشد. این کیبورد به گونه ای طراحی شده است که تایپ با ده انگشت برای شما راحت باشد و لبه های گرد کلیدها کار شما را روان و سریع تر می کند. علاوه بر این، 2 فوت زیر صفحه کلید برای تنظیم ارتفاع صفحه کلید وجود دارد. طول کابل کیبورد KR85 یک متر و نوع پورت آن USB است که به راحتی می توانید آن را به هر مدل کامپیوتر و لپ تاپ متصل کنید. یکی از ویژگی های این کیبورد حکاکی لیزری حروف روی آن است که به راحتی پاک نمی شود و برای کسانی که مجبورند در طول روز به مدت طولانی با آن سر و کار داشته باشند بسیار مناسب است.

امکانات، قیمت و خرید کیبورد E-Fortek KR-85 USB با تصاویر و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده A4Tech)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-85 USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیبورد ای فورتک مدل A4Tech KR-85 USB"، کلیک کنید.