بررسی کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچی HP ProOne 600 G3 نسل هفتم i5

توضیحات

کامپیوتر 21.5 اینچی HP ProOne 600 G3 نسل هفتم i5 All-in-One

کامپیوتر 21.5 اینچی HP ProOne 600 G3 All-in-One امروزه تقریباً در تمامی سازمان ها ادارات مغازه ها و مدارسی که با سیستم آموزشی مدرن کار می کنند رایانه های همه کاره جایگزین سیستم های قدیمی شده اند. این دستگاه ها فضای کمتری را اشغال می کنند شیک و زیباتر هستند و مصرف برق کمتری دارند و می توان از آنها برای انواع کارهای شخصی و اداری استفاده کرد.

کامپیوتر همه کاره یا همه در یک مدل ProOne 600 G3 ساخته شده توسط اچ پی با پردازنده قدرتمند نسل هفتم i5 مناسب برای آن دسته از کاربرانی است که فضای زیادی ندارند و می خواهند تمام عملکردها را در یک سیستم قدرتمند داشته باشند.

با پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5 7600 با کارایی بالا با فرکانس توربو تا 3.5 گیگاهرتز (فرکانس پایه 3 گیگاهرتز) 4 هسته فعالیت های خود را به راحتی و با سرعت بالا در این All-in-One انجام دهید.

اگر دوست دارید در ساعات خاصی از روز و زمانی که قصد استراحت دارید به تماشای فیلم و سریال یا بازی های رایانه ای بپردازید یک صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ باید به شما کمک کند. همه در یک کامپیوتر HP ProOne 600 G3 با صفحه نمایش 21.5 اینچی FULLHD (1920 * 1080) و پنل IPS با نسبت تصویر 16:9 کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از مزایای این صفحه نمایش مات جلوگیری از برخورد نور مستقیم خورشید به صفحه نمایشگر است.

پورت ها و اتصالات All-in-one همیشه یکی از مهم ترین بخش های آنها هستند. هرچه انواع و تعداد پورت ها بیشتر باشد این محصول پشتیبانی بهتری از انواع پورت های داخلی و خارجی دارد. در سمت چپ این کامپیوتر آل این وان 1 پورت ترکیبی هدفون/ میکروفون و 2 پورت USB 3.1 را می بینیم و در پشت این دستگاه 2 پورت USB 2 2 پورت USB 3.1 و 1 پورت DisplayPort وجود دارد.

وجود درایو نوری یکی دیگر از ویژگی های مشترک این نوع کامپیوترها است. البته اکثر مدل های جدید دیگر از درایوهای نوری پشتیبانی نمی کنند. در عوض می توانید از تجهیزات جانبی کامپیوتر برای ورودی و خروجی داده ها استفاده کنید. وجود کابل اترنت RJ-45 از دیگر ویژگی های این آل این وان است.

مدل توتال آل این وان HP ProOne 600 G3 با اشغال کمترین فضا و داشتن طراحی بی نقص و با کیفیت می تواند برای هر محیط خانگی اداری صنعتی و آموزشی انتخاب خوبی باشد. لازم به ذکر است که این AiO کاملا ساخت ژاپن می باشد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده HP)
اگر از این مقاله استفاده می کنید لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچی HP ProOne 600 G3 نسل هفتم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچی HP ProOne 600 G3 نسل هفتم i5"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه