بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G

توضیحات

کارت گرافیک Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G

کارت گرافیک گیگابایت GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G دارای سیستم خنک کننده WINDFORCE 3X است که دارای فن های منحصر به فرد 3×80 میلی متری است فن های متناوب این کارت گرافیک دارای 5 لوله حرارتی کامپوزیت مسی و تماس مستقیم با لوله های حرارتی و یک فن سه بعدی فعال است که با هم ظرفیت اتلاف حرارت موثر را برای عملکرد بالاتر در دماهای پایین تر فراهم می کنند.

کارت گرافیک Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G دارای سه فن است. دو فن چپ و راست در یک جهت می چرخند اما فن میانی در برابر سایر فن ها می چرخد ​​زیرا تنها راه حلی است که می تواند مشکل جریان هوای آشفته سه فن را حل کند. لازم به ذکر است که بزرگترین مشکل سه فن تداخل هوا است. (این کار باعث برخورد جریان هوا و خارج نشدن کامل گرما می شود) زیرا کارت گرافیک گیگابایت فن میانی را در جهت مخالف می چرخاند تا جهت جریان هوا بین دو فن یکسان باشد و تلاطم را کاهش دهد و فشار جریان را افزایش می دهد به هوا تبدیل می شود بنابراین دو فن جانبی در جهت عقربه های ساعت می چرخند و هوا را به داخل دستگاه هدایت می کنند و فن میانی در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد ​​و هوا را به خارج از دستگاه هدایت می کند. این کارت گرافیک دارای یک فن منحصر به فرد است که جریان هوا از لبه فن مثلثی شکل عبور می کند و به آرامی از طریق منحنی نوار سه بعدی روی سطح فن هدایت می شود. لازم به ذکر است که یک نانولوبریکانت گرافنی وجود دارد که می تواند عمر فن را 2.1 برابر نزدیک به دو برابر عمر بلبرینگ افزایش دهد و آن را بی صدا کند. طراحی هیت سینک گسترده باعث جریان هوا و اتلاف گرما بهتر می شود. این اجازه می دهد تا گیمرها در سکوت کامل از گیم پلی بازی لذت ببرند.

شکل لوله حرارتی خالص مسی GPU RTX 3070 GAMING OC 8G گیگابایت سطح تماس مستقیم با پردازنده گرافیکی را به حداکثر می رساند. لوله حرارتی همچنین VRAM را از طریق یک صفحه فلزی بزرگ می پوشاند تا از خنک شدن مناسب اطمینان حاصل شود. لوله حرارتی کامپوزیت در این کارت گرافیک هدایت حرارتی و انتقال فاز را برای مدیریت موثر انتقال حرارت بین دو رابط جامد ترکیب می کند و ظرفیت خنک کننده را افزایش می دهد. صفحه پشتی فلزی نه تنها شکل زیبایی را ارائه می دهد بلکه ساختار کارت گرافیک را برای محافظت کامل بهبود می بخشد. بایوس دوگانه حالت بی صدا را ساکت تر می کند. سوئیچ حالت برای اعمال شدن نیاز به راه اندازی مجدد دارد. لازم به ذکر است که حالت پیش فرض OC ​​است. این کارت گرافیک از طراحی بهتر مرحله قدرت استفاده می کند تا به ماسفت اجازه دهد در دمای پایین تری کار کند. این طراحی از حفاظت حرارتی و متعادل کننده بار برای هر ماسفت و همچنین چوک ها و خازن های Ultra Durable معتبر برای اطمینان از عملکرد عالی و عمر طولانی تر سیستم استفاده می کند.

فرآیند تولید کاملاً خودکار کارت گرافیک گیگابایت GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G کیفیت بالای بردهای مدار چاپی را تضمین می کند و برجستگی های لحیم کاری تیز را که روی سطح برد مدار چاپی معمولی دیده می شود از بین می برد. این طراحی دوستانه شما را از بریدن دست یا آسیب تصادفی اجزای سازنده در حین ساخت باز می دارد. این کارت گرافیک دارای RGB FUSION 2.0 است با 16.7 میلیون گزینه رنگ قابل تنظیم و افکت های نوری متعدد می توانید جلوه های نور را انتخاب کنید یا آن را با سایر دستگاه های AORUS همگام کنید. نشانگر LED نشانگر برق دارای منبع تغذیه هوشمند است و در صورت غیرعادی بودن منبع تغذیه PCI-E به پخش کننده هشدار می دهد. صفحه پشتی فلزی نه تنها شکل زیبایی را ارائه می دهد بلکه ساختار کارت گرافیک را برای محافظت کامل بهبود می بخشد. موتور AORUS یک رابط بصری پیشرفته ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سرعت ساعت ولتاژ عملکرد فن و قدرت هدف را در زمان واقعی با توجه به نیازهای بازی خود تنظیم کنید.

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت گیگابایت)
اگر از این مقاله استفاده می کنید لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه