بررسی کارت گرافیک سافایر مدل SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT

توضیحات

کارت گرافیک SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT

کارت گرافیک SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT برای گیمرهایی که به دنبال کیفیت P1440 و گرافیک نوآورانه با تصاویر زنده و راه حل های خنک کننده با کیفیت هستند مناسب است. کارت گرافیک NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT با داشتن اجزای ممتاز برای کنترل سناریوهای بازی AAA یک جزء حیاتی برای یک تجربه بازی باورنکردنی است. طراحی زیبایی شناسی یکپارچه سازی زیبا با هر ساخت رایانه شخصی خواهد بود. این کارت گرافیک با عملکرد قدرتمند خود بازی با کیفیت 4K را ارائه می دهد. فرکانس بوست 2622 مگاهرتز و حداکثر فرکانس بازی آن 2548 مگاهرتز است.

اکنون SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT عملکرد کارت گرافیک ویژگی های فوق العاده ای را که با مدل های مارک SAPPHIRE NITRO دریافت خواهید کرد بررسی می کنیم. سوئیچ نرم افزار BIOS (BIOS) با استفاده از TriXX تغییر سریع و آسان بین حالت های دوگانه BIOS شما از حالت عملکرد به حالت بی صدا یا بالعکس را فراهم می کند. برای خنک سازی GPU طراحی WAVE Fin هنگام ورود هوا به مجموعه پره ای اصطکاک را کاهش می دهد و در نتیجه صدای برشی باد کاهش می یابد. طراحی باله V شکل در بالای GPU جریان هوا را در اطراف GPU برای اتلاف گرمای کارآمد تسریع و متمرکز می کند.
طراحی جدید فن هیبریدی بی صدا بودن طراحی سنتی فن محوری و فشار هوای قوی طراحی فن را برای بهبود فشار هوا از طریق فن در حالی که صدای فن را پایین نگه می دارد ترکیب می کند. خنک کننده ترکیبی حافظه و ماژول VRM حافظه ماسفت ها و چوک ها را خنک می کند. فناوری خنک کننده TRI-X ترکیبی نوآورانه از خنک کننده قدرتمند VRM و ماژول های حافظه حرارتی مستقل برای خنک کردن موثر گرما در تمام بخش ها به همراه یکدیگر کار می کنند. باله های تونلی شکل موجود در این کارت گرافیک جریان هوای همرفتی را افزایش می دهند و اطمینان می دهند که باد دائماً در سیستم خنک کننده و فن جریان دارد. گرما توسط سه فن کارآمد دفع می شود. دو پنکه کمی بزرگتر در طرفین و خلاف جهت عقربه های ساعت و یک فن مرکزی کوچکتر که در جهت عقربه های ساعت حرکت می کند تا جریان هوای مطلوب را فراهم کند.

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده SAPPHIRE)
اگر از این مقاله استفاده می کنید لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کارت گرافیک سافایر مدل SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کارت گرافیک سافایر مدل SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 6700 XT"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه