بررسی پرینتر چهارکاره رنگی لیزری اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro MFP M476dnw

نقد و بررسی

چاپگر لیزری رنگی چهار طرفه

پرینتر لیزری چهار رنگ اچ پی یک پرینتر چندکاره و لیزری است که ساخت شرکت محبوب و محبوب اچ پی می باشد. این دستگاه چهارگانه و علاوه بر چاپ، قابلیت اسکن، کپی و فکس را به کاربر ارائه می دهد.

سرعت و قدرت این چاپگر عالی است و آن را به گزینه ای مناسب برای کارهای با حجم بالا تبدیل می کند.

مشخصات فنی و عمومی چاپگر

ابعاد این چاپگر 420*484*499 میلی متر و وزن آن 29 کیلوگرم است. همانطور که در بالا اشاره شد تکنولوژی این دستگاه لیزری بوده و سایز چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر لیزری چهار رنگ اچ پی

سایز چاپ این دستگاه A4، A5، A6 و B5 می باشد و نوع کاغذ قابل استفاده برای این دستگاه کاغذ (ساده، لیزرجت)، پاکت، ترانسپرنت، لیبل و کارت پستال می باشد. در ضمن ظرفیت سینی ورودی دستگاه 250 برگ کاغذ می باشد.

مشخصات چاپ چاپگر

این دستگاه می تواند با سرعت 20 صفحه در دقیقه و با وضوح 600 x 600 DPI چاپ کند. همچنین این دستگاه مجهز به قابلیت تغذیه خودکار است که ظرفیت 50 برگ کاغذ را دارد.

ظرفیت کار ماهانه این دستگاه 40000 برگ در ماه می باشد. حافظه این دستگاه 192 مگابایت و پردازنده آن 800 مگاهرتز است.

لازم به ذکر است که این مدل از قابلیت های چاپگر چاپ دو رو و به شما در صرفه جویی در زمان کمک می کند. مدت زمان خروج از اولین برگه چاپ شده توسط این چاپگر 16.5 ثانیه است.

مشخصات دستگاه کپی HP 476dnw

سرعت کپی این چاپگر چندکاره کانن 21 صفحه در دقیقه و وضوح آن 600*600 dpi می باشد. همچنین امکان افزایش این چاپگر لیزری از 25 به 400 درصد و حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) 99 برگ در نظر گرفته شده است.

مشخصات اسکن چاپگر

نوع اسکنر این دستگاه ADF و مسطح و وضوح اپتیکال آن 1200 DPI می باشد. همچنین کیفیت یا عمق اسکن رنگی آن 24 بیت و اندازه اسکن آن 216×356 میلی متر است.

مشخصات پرینتر فکس

چاپگر لیزری چهار رنگ اچ پی مجهز به دستگاه فکسی است که سرعت فکس آن برابر با یک برگه در هر 3 ثانیه (33.6 کیلوبیت بر ثانیه) است.

سایر مشخصات چاپگر Hp 476dnw

این چاپگر رنگی استاندارد مجهز به پورت های USB 2.0 و اترنت است، بنابراین می توانید به راحتی آن را با رایانه های دیگر در شبکه خانگی یا اداری خود به اشتراک بگذارید. همچنین این دستگاه مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچی است و در نهایت چاپگر استفاده شده Hp 476dnw دارای قابلیت اتصال بی سیم Wi-Fi می باشد که یکی از نقاط قوت این چاپگر می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر چهارکاره رنگی لیزری اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro MFP M476dnw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر چهارکاره رنگی لیزری اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro MFP M476dnw"، کلیک کنید.