بررسی پرینتر لیزری سه کاره مدلSamsung SCX-3405

توضیحات

چاپگر SCX-3405 سامسونگ یکی از سری پرینترهای لیزری سه کاره سامسونگ است که می تواند نیاز هر کاربری را با قابلیت انجام سه عملکرد چاپ، کپی و اسکن برآورده کند.
این چاپگر سه کاره گزینه بسیار مناسبی برای ادارات، ادارات و کاربرانی است که می خواهند همزمان چندین دستگاه مجزا در یک دستگاه داشته باشند.

این پرینتر لیزری سامسونگ قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل ها را دارد و کارایی، سرعت و کیفیت بالایی دارد.

مشخصات فنی چاپگر

این پرینتر لیزری سامسونگ که می تواند ورق های شما را تا اندازه A4 چاپ کند، دارای ابعاد 389*274*249 میلی متر و وزن 6.7 کیلوگرم است.

مشخصات کاغذ چاپگر سامسونگ SCX-3405

این چاپگر لیزری سامسونگ قابلیت نگهداری 150 برگ کاغذ را در سینی اصلی خود دارد. این دستگاه از فرمت های CardStock، Preprinted، Archive، Recycled، Plain، Thick، Thin، Envelope، Labels، Cotton، Color و Bond پشتیبانی می کند.

مشخصات چاپ چاپگر

این دستگاه سه کاره کارکرده با وضوح چاپ عالی 1200*1200 DPI اسناد شما را با دقت بالایی چاپ می کند و سرعت چاپ این دستگاه برابر با 20 برگ در دقیقه است.
این چاپگر نیز مانند سایر پرینترهای موجود در بازار ظرفیت ماهانه مشخصی دارد و این دستگاه توانایی چاپ 20000 صفحه در ماه را دارد که عدد قابل توجهی است.
این چاپگر از 64 مگابایت حافظه و پردازنده 433 مگاهرتز استفاده می کند. همچنین چاپ دورو در این چاپگر گنجانده نشده است و چاپ دورو به صورت دستی انجام می شود.

Samsung SCX-3405 از مشخصات اسکن چاپگر استفاده می کند

اسناد اسکن شده توسط چاپگر لیزری استاندارد SCX-3405 سامسونگ دارای وضوح 600 x 600 DPI در حالت نوری و 4800 x 4800 DPI در حالت دیجیتال هستند و می توانند به طور خودکار 40 برگ را اسکن کنند.

همچنین نوع اسکنر این دستگاه TWAIN Standard و WIA Standard می باشد و فناوری به کار رفته در این اسکنر CIS می باشد.

مشخصات دستگاه کپی

همانطور که گفته شد این چاپگر مجهز به فناوری کپی است که می تواند 20 صفحه در دقیقه را با همان کیفیت چاپ خود کپی کند. علاوه بر این، این چاپگر از قدرت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برای کپی برگه ها استفاده می کند.

حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) این واحد 99 برگ است و اولین نسخه از این واحد 14 ثانیه طول می کشد.

سایر مشخصات چاپگر لیزری استاندارد سامسونگ SCX-3405

چاپگر دست دوم سامسونگ SCX-3405 از یک صفحه نمایش LCD استفاده می کند که می تواند اطلاعات را در دو خط نمایش دهد و شما به راحتی می توانید آن را با پورت USB 2.0 داخلی به سیستم های خود متصل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری سه کاره مدلSamsung SCX-3405" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری سه کاره مدلSamsung SCX-3405"، کلیک کنید.