بررسی پرینتر لیزری رنگی اچ پی چهارکاره LaserJet Pro MFP M277n

توضیحات

چاپگر LaserJet Pro MFP M277n یک پرینتر رنگی با فناوری چاپ لیزری از شرکت معروف و بزرگ HP است. این پرینتر لیزری رنگی به دلیل کارایی و کاربرد فوق العاده به عنوان یکی از بهترین مدل های چاپگر در بازار ایران شناخته می شود.

این چاپگر به صورت چندکاره طراحی شده است تا در کنار پرینت بتواند عملیات فکس، کپی و اسکن را نیز انجام دهد و اگر به دنبال خرید این پرینتر لیزری رنگی اچ پی هستید، گزینه مناسبی برای محیط های اداری و دفاتر با حجم کاری متوسط ​​است. ، از توضیح بیشتر صرف نظر نکنید.

مشخصات چاپگر استاندارد HP M277n

این چاپگر چهار کاره با ابعاد 322 x 384 x 420 میلی متر و وزن 15.3 کیلوگرم، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی در دفتر کار شما جای می گیرد. تکنولوژی چاپ این چاپگر چندکاره لیزری و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر چهار طرفه A4، A5، A6، RA4، B5 (JIS)، B6 (JIS)، پاکت C5، B5، C6، DL ISO است.
همچنین نوع کاغذی که می توان برای این چاپگر استفاده کرد: کاغذ (ساده، سبک، ممتاز، بازیافتی، سنگین، بسیار سنگین، مقوا، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، رنگی، خشن، ناهموار سنگین)، شفافیت های تک رنگ، برچسب ها، سربرگ ها، پاکت نامه ، پاکت سنگین پاکت سنگین است.

سینی اصلی چاپگر چهار طرفه HP می تواند 150 برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد. سیستم تغذیه خودکار 50 برگ ADF تعبیه شده در چاپگر استاندارد HP M277n یک ویژگی بسیار کاربردی است و به طور خودکار اسناد را برای اسکن با سرعت بالا تغذیه می کند.

در نتیجه کاربر نیازی به باز کردن درب بالایی دستگاه و برداشتن کاغذ قبلی و بارگذاری کاغذ بعدی برای اسکن اسناد ندارد.

مشخصات چاپگر استاندارد HP M277n

سرعت چاپ سیاه و سفید و رنگی این پرینتر لیزری 18 صفحه در دقیقه است و به راحتی می توانید عکس های خود را با کیفیت بسیار خوب چاپ کنید. علاوه بر این، وضوح این چاپگر چند منظوره 600 x 600 dpi است. نتیجه اولین چاپ رنگی روی این چاپگر 13 ثانیه و 11.5 ثانیه برای چاپ سیاه و سفید طول می کشد.

این چاپگر چهارگانه از پردازنده 800 مگاهرتزی بهره می برد و 256 مگابایت حافظه دارد. لازم به ذکر است که در این چاپگر از عملکرد چاپ دو طرفه استفاده نمی شود و چاپ دو رو به صورت دستی انجام می شود. ظرفیت ماهانه این پرینتر لیزری اچ پی 30000 برگ در ماه می باشد.

مشخصات اسکن

این چاپگر استاندارد HP M277n مجهز به یک اسکنر است که یک اسکنر ADF تخت است.
وضوح اپتیکال اسکنر این دستگاه 1200*1200 dpi، سرعت اسکن 21 برگ در دقیقه، اندازه اسکن 216 در 356 میلی متر و تعداد اسکن های خودکار 50 برگ می باشد.

مشخصات کپی

سرعت کپی سیاه و سفید و رنگی چاپگر استاندارد HP M277n 18 صفحه در دقیقه و وضوح آن 600 x 600 dpi است. همچنین امکان افزایش این چاپگر لیزری از 25 به 400 درصد و حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) 99 برگ در نظر گرفته شده است.

جزئیات فکس

سرعت فکس این پرینتر چهار کاره HP برابر با یک برگه در هر 3 ثانیه (33.6 کیلوبیت بر ثانیه) و وضوح آن 300*300 dpi می باشد. حافظه فکس این پرینتر 400 صفحه است و تلفن ندارد.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP M277n

نوع تونر یا کارتریج این پرینتر لیزری رنگی HP 201A در چهار رنگ است که کارتریج رنگی آن برای 700 برگ و کارتریج مشکی آن برای 1500 برگ کار می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش رنگی و لمسی برای این چاپگر نصب شده است و این چاپگر با سیستم عامل های Win 10، 7، 8، XP، Linux، Mac سازگار است.

لازم به ذکر است که پورت های USB 2.0 و Ethernet برای این چاپگر رنگی چندکاره تعبیه شده است. توجه داشته باشید که چاپ سی دی، چاپ بدون حاشیه، چاپ مستقیم PictBridge و Wi-Fi در چاپگر استاندارد HP M277n موجود نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری رنگی اچ پی چهارکاره LaserJet Pro MFP M277n" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری رنگی اچ پی چهارکاره LaserJet Pro MFP M277n"، کلیک کنید.