بررسی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل Samsung Xpress M2020

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره سامسونگ قابلیت چاپ سیاه و سفید (تک رنگ) را دارد و جزو پرینترهای میان رده در کلاس خود است.

از مهم ترین ویژگی های این چاپگر می توان به سرعت چاپ بالا وضوح چاپ مناسب کیفیت ساخت خوب و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد. این چاپگر با توجه به راحتی های ذکر شده گزینه مناسبی برای کارایی بیشتر در ادارات و مصارف خانگی می باشد.
بدنه این چاپگر آل این وان سامسونگ از پلاستیک سفید مرغوب ساخته شده و در قسمت بالای دستگاه از رنگ قهوه ای استفاده شده است. کاربران گرامی می توانند سال ها روی عملکرد این چاپگر حساب کنند.

مشخصات فنی چاپگر

این چاپگر با ابعاد کوچک 177.8 x 215.9 x 330.5 میلی متر و وزن 3.9 طراحی شده است و برای قرار دادن رومیزی ایده آل است. تکنولوژی به کار رفته در این چاپگر لیزری و اندازه چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر لیزری سامسونگ M2020

نوع کاغذ قابل استفاده برای این چاپگر سامسونگ شامل کاغذهای پیش چاپ شده لیبل پاکت پنبه آرشیو مقوا ضخیم نازک رنگی باند ساده و بازیافتی می باشد.
سینی ورودی این چاپگر ظرفیت 150 برگ و سینی خروجی 100 برگ کاغذ را دارد.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف سامسونگ

این چاپگر از رزولوشن 1200*1200 dpi برای چاپ استفاده می کند و سرعت چاپ آن 21 صفحه در دقیقه است که اگرچه جزو سریع ترین سرعت ها نیست اما عدد خوبی برای این دسته از چاپگرها به حساب می آید. همچنین مدت زمانی که این چاپگر برای چاپ اولین ورق کاغذ صرف می کند 8.5 ثانیه است.

چاپگر استاندارد یکبار مصرف سامسونگ M2020 از پردازنده 400 مگاهرتز استفاده می کند و 64 مگابایت حافظه دارد. همچنین ظرفیت ماهانه این پرینتر لیزری برابر با 10000 برگ در ماه می باشد. در نتیجه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای ادارات و یا مغازه های کوچک باشد.

توجه داشته باشید که برای چاپ دورو در این مدل باید به صورت دستی این کار را انجام دهید زیرا چاپ دورو اتوماتیک در این دستگاه تعبیه نشده است.

سایر مشخصات چاپگر لیزری سامسونگ M2020

این چاپگر تک رنگ استاندارد سامسونگ از Windows XP Vista Linux 7 8 10 پشتیبانی می کند. بنابراین این چاپگر را می توان به راحتی در هر مکانی استفاده کرد. این چاپگر سامسونگ از کد کارتریج سامسونگ MLT-D111s استفاده می کند که دارای عملکرد 1000 برگه است.

تنها راه اتصال چاپگر 2020 سامسونگ به رایانه از طریق USB است که در پشت دستگاه قرار دارد. فروشگاه ارزان استوک یکی از بزرگترین تامین کنندگان پرینترهای لیزری سامسونگ در کشور می باشد. همچنین این فروشگاه قیمت این چاپگر را تا حد امکان پایین اعلام کرده است تا کاربران گران قیمت بتوانند از آن در منازل خود استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل Samsung Xpress M2020" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل Samsung Xpress M2020"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه