بررسی پرینتر لیزری برادر چهارکاره Brother MFC-1810

توضیحات

چاپگر Brother MFC-1810 یکی از محصولات با کیفیت برادر است که دارای عملکردهای متعدد چاپ، فکس، کپی و اسکن است و به صورت سیاه و سفید (تک رنگ) چاپ می کند.

همانطور که می دانید دستگاه های چند منظوره علاوه بر نیاز به فضای کمتر در محیط کار در هزینه های کاربر نیز صرفه جویی می کنند و برای هر یک از این امکانات نیازی به خرید دستگاه مجزا ندارید.
این چاپگر Brother برای مصارف اداری و خانگی مناسب است و کیفیتی ایده آل برای چاپ اسناد با سرعت قابل قبولی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات کامل

ابعاد این چاپگر چندکاره Brother 283 x 340 x 385 میلی متر است. به علاوه وزن متوسط ​​8.2 کیلوگرمی آن، جابجایی این محصول را آسان کرده است.
اندازه چاپ این چاپگر لیزری چند کاره A4 بوده و با سیستم عامل های مک، ویندوز، او اس و لینوکس سازگار است.

مشخصات کاغذ برای چاپگر چهار طرفه Brother MFC-1810

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر چندکاره کاغذ معمولی، نوار چسب، لیبل، پاکت و شفاف می باشد.

اندازه کاغذ قابل استفاده در این دستگاه A4، Letter، B5 (ISO/JIS)، A5، B6 (ISO)، A5 (Long Edge)، A6، Executive، Legal، Folio می باشد. به علاوه سینی کاغذ این چاپگر چهار طرفه ظرفیت نگهداری 150 برگ کاغذ A4 را دارد.

سیستم تغذیه خودکار ADF 10 برگ تعبیه شده در چاپگر Brother MFC-1810 یک ویژگی بسیار مفید است که به طور خودکار اسناد را برای اسکن با سرعت بالا تغذیه می کند.
بنابراین دیگر لازم نیست کاربر درب بالایی دستگاه را باز کند و کاغذ قبلی را جدا کرده و کاغذ بعدی را برای اسکن اسناد وارد کند.

مشخصات چاپ شده

این چاپگر می تواند 20 برگ سیاه و سفید را در یک دقیقه چاپ کند و از رزولوشن 2400 x 600 dpi برای چاپ استفاده می کند.
یک پردازنده 200 مگاهرتزی در این چاپگر چهارگانه Brother نصب شده و 16 مگابایت حافظه برای آن در نظر گرفته شده است.
ظرفیت ماهانه این چاپگر 10000 برگ در ماه می باشد. چاپ دورو در این چاپگر تعبیه نشده است و چاپ دورو به صورت دستی انجام می شود.

مشخصات اسکن چاپگر چهار طرفه Brother MFC-1810

این چاپگر چهار طرفه Brother مجهز به اسکنر نیز می باشد که یک اسکنر تخت با قابلیت اسکن چند صفحه پشت سر هم می باشد.
وضوح دیجیتال این اسکنر 19200x19200dpi و وضوح اپتیکال آن 1200x600dpi می باشد. تکنولوژی اسکنر CIS و عمق اسکن 24 بیت است.

مشخصات کپی

سرعت کپی سیاه و سفید چاپگر Brother MFC-1810 مورد استفاده 20 صفحه در دقیقه و وضوح آن 600*600 dpi می باشد. این پرینتر لیزری را می توان از 25 تا 400 درصد بزرگ کرد.
حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) این چاپگر 99 برگ می باشد و امکان تنظیم رنگ نیز وجود دارد.

جزئیات فکس

چاپگر چهارگانه Brother MFC-1810 می تواند صفحات فکس را از طریق یک مودم 14.4 کیلوبیت بر ثانیه ارسال کند و ظرفیت ذخیره سازی 400 صفحه دارد.
تنظیمات خودکار برای چاپ صحیح، امکان مسدودسازی فکس تبلیغاتی، استفاده همزمان از فکس و تلفن و امکان شماره گیری خودکار (Auto Redial) از دیگر امکانات این دستگاه است.

سایر مشخصات چاپگر Brother 1810

تونر استفاده شده در این چاپگر لیزری تک رنگ از نوع Brother TN1000 با ظرفیت چاپ 1000 برگ می باشد. یک نمایشگر 2 خطی 16 کاراکتری در جلوی این چاپگر قرار داده شده است که به شما کمک می کند اطلاعات چاپ را مشاهده کنید.

پورت USB2 تنها درگاه ارتباطی این دستگاه است. توجه داشته باشید که کارت خوان، چاپ مستقیم PictBridge، بلوتوث و وای فای بی سیم همراه چاپگر Brother 1810 در حال استفاده نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری برادر چهارکاره Brother MFC-1810" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری برادر چهارکاره Brother MFC-1810"، کلیک کنید.