بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-5440D

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره Brother Brother مدل HL-L2365DW این یکی از سریعترین پرینترهای لیزری یکبار مصرف است که برای مصارف اداری و خانگی کوچک طراحی و به بازار عرضه شده است. این چاپگر Brother به صورت مکعب فشرده با لبه های عمودی منحنی طراحی شده است.

دو دکمه عریض در رنگ های سبز و صورتی برای شروع و توقف فرآیند چاپ و همچنین ستونی از LED های پیش بینی شده که وضعیت درام، تونر، کاغذ، پشت جلد و خطاهای کلی را نشان می دهد، کنترل پنل محصول را تشکیل می دهد Brother. چاپگر لیزری 5440D

خروجی کاغذ در این چاپگر لیزری Brother به شکل شیار باریکی در بالای محفظه نصب شده است و چاپ صفحه اول از زمان آماده به کار دستگاه کمتر از 8.5 ثانیه طول می کشد.

ویژگی های کلی چاپگر لیزری تک کاره Brother HL-5440D

این چاپگر با ابعاد 245*384*371 میلی متر و وزن 10.4 کیلوگرم به بازار عرضه شد و هم اکنون در Stock Printer موجود است. تکنولوژی چاپ به کار رفته در این چاپگر یکبار مصرف برادر از نوع لیزری و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف برادر A4، Letter، B5، A5، B6، A6، Executive، Legal، Folio می باشد و سینی اصلی این چاپگر یکبار مصرف می تواند 250 برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد.

توجه داشته باشید که چاپگر لیزری استاندارد Brother 5440D از ADF یا قابلیت تغذیه خودکار پشتیبانی نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-5440D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-5440D"، کلیک کنید.