بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-2305w

توضیحات

چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet Enterprise 3015dn بسیار کوچک است و می تواند به راحتی روی میز شما در خانه یا محل کار قرار بگیرد. این چاپگر لیزری تک رنگ سرعت چاپ بالا و کیفیت خوبی دارد و می تواند حجم زیادی از برگه ها را در مدت زمان کوتاهی چاپ کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این چاپگر لیزری قیمت بسیار مناسب آن است که در مقایسه با پرینترهای یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه است. زمان گرم شدن پرینتر 2305w (شروع از حالت خواب) کمتر از 9 ثانیه است و این چاپگر دارای چاپ دوطرفه داخلی نیز می باشد.

چاپگر لیزری Brother 2305w از نظر متریال و کیفیت طراحی در ساخت دستگاه همانند سایر پرینترهای Brother از کیفیت بالایی برخوردار است.

مشخصات فنی چاپگر لیزری Brother 2305w

ابعاد این پرینتر لیزری Brother 183*360*356 میلی متر و وزن آن 5.7 کیلوگرم است.
اندازه چاپ این چاپگر Brother A4 است. علاوه بر این، این چاپگر از سیستم عامل های مک، لینوکس و ویندوز پشتیبانی می کند.

مشخصات کاغذ برای چاپگر لیزری همه کاره HP LaserJet Enterprise 3015dn

سینی اصلی چاپگر لیزری استاندارد Brother 2305w دارای ظرفیت 250 برگ A4 می باشد. لازم به ذکر است که این چاپگر از تغذیه خودکار (ADF) پشتیبانی نمی کند.

مشخصات چاپ چاپگر

سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه 23 صفحه در دقیقه، وضوح چاپ 600 x 2400 dpi و حافظه آن 32 مگابایت است. همانطور که در ابتدا ذکر شد، ویژگی چاپ دو طرفه خودکار در چاپگر لیزری استاندارد Brother 2305w برای چاپ آسان تر تعبیه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-2305w" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-2305w"، کلیک کنید.