بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-2250dn

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره Brother HL-2250dn که توسط شرکت معروف و معتبر (برادر) طراحی و تولید شده است، مناسب برای کارهای خانگی، اداری و تجاری می باشد، به راحتی روی میز شما، سایز کوچک و … قرار می گیرد. می تواند به طور خودکار اسناد، اسناد و عکس ها را سیاه و سفید و دو طرفه چاپ کند.
چاپگر 2250dn یکی از پرینترهای یکبار مصرف اقتصادی برادر است که از ویژگی های اصلی آن می توان به سرعت بالا و قیمت مناسب برای هر برگه چاپی اشاره کرد.

مشخصات فنی چاپگر لیزری استاندارد Brother 2250dn

اندازه چاپ این چاپگر تک کاره Brother A4 با ابعاد 368*183 میلی متر و وزن 7 کیلوگرم می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری برادر A4، Letter، A5، A6، B6، Legal، Folio می باشد و سینی اصلی آن 250 برگ ظرفیت دارد.
لازم به ذکر است که فیدر اتوماتیک همراه این چاپگر نمی باشد.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف برادر HL-2250dn

سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر 26 صفحه در دقیقه، وضوح چاپ 2400 x 600 dpi و خروجی ماهانه آن برابر با 10000 صفحه در ماه است.
حافظه این چاپگر لیزری 32 مگابایت است و قابلیت چاپ در دو طرف را دارد اما قابلیت چاپ روی سی دی در آن تعبیه نشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-2250dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-2250dn"، کلیک کنید.