بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-5450dn

توضیحات

پرینتر لیزری تک کاره Brother HL-5450dn ساخت شرکت بزرگ و خوشنام (برادر) می باشد که برای مصارف فشرده خانگی و دفاتر کوچک با کار متوسط ​​تا سنگین بسیار مناسب می باشد. این چاپگر لیزری تک رنگ می تواند به طور خودکار اسناد، اسناد و تصاویر را در هر دو طرف چاپ کند.
این دستگاه باعث می شود از مواد استفاده شده و کیفیت طراحی آن احساس راحتی کنید. اسناد خود را به راحتی چاپ کنید و نگران چیزی نباشید.

مشخصات فنی چاپگر استاندارد Brother 5450dn

ابعاد این پرینتر لیزری Brother 245*384*371 میلی متر و وزن آن 10 کیلوگرم است. اندازه آن برای چاپ روی کاغذ A4 است.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف برادر A4، B5، A6، B6، Legal، Folio و Letter می باشد و سینی اصلی آن 250 برگ ظرفیت دارد.

همچنین چاپگر لیزری Brother HL-5450dn دارای سینی چند منظوره با ظرفیت 50 برگ می باشد. توجه داشته باشید که این چاپگر تغذیه خودکار ADF ندارد.

مشخصات چاپگر لیزری Brother HL-5450dn

حافظه این چاپگر لیزری 64 مگابایت و وضوح چاپ 1200 x 1200 dpi می باشد. این دستگاه قابلیت چاپ در دو طرف را نیز دارد اما قابلیت چاپ روی سی دی در آن تعبیه نشده است.

سرعت چاپ سیاه و سفید 38 صفحه در دقیقه، ظرفیت ماهانه 50 هزار صفحه در ماه و زمان چاپ اول 8.5 ثانیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-5450dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری برادر تک کاره مدل Brother HL-5450dn"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه