بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M521dn

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M521dn که از فناوری لیزر استفاده می کند دارای 4 عملکرد (پرینت، اسکن، کپی و فکس) و چاپ آن سیاه و سفید می باشد. این دستگاه به دلیل دقت خوب و سرعت بسیار بالا و خیلی بیشتر در دسته پرینترهای مفید و پرطرفدار قرار می گیرد. کارایی و عمر در ادارات و مصارف خانگی استفاده می شود.

چاپگر دست دوم HP M521dn قابلیت چاپ دو طرفه را دارد و برای اتصال به کامپیوتر دارای پورت USB و اترنت طراحی شده است. این چاپگر HP از کاغذهای A4 و A5 پشتیبانی می کند. ظرفیت کارتریج این چاپگر 6000 برگ است و این دستگاه مجهز به صفحه نمایش LCD لمسی و رنگی می باشد.

مشخصات عمومی

ابعاد این دستگاه 46.5*46.5*50.8 سانتی متر و وزن آن 22.3 کیلوگرم می باشد. تکنولوژی چاپ این چاپگر 4 طرفه لیزری سیاه و سفید و سایز چاپ چاپگر A4 و A5 می باشد.

مشخصات کاغذ

چاپگر دست دوم HP M521dn چاپ دو طرفه اتوماتیک است و اندازه های کاغذ مورد استفاده A4، A5، A6، B5 و سینی ورودی کاغذ تا 600 برگ و کاغذ خروجی استاندارد تا 250 برگ می باشد.

مشخصات چاپ

اندازه کل چاپ پرینتر استاندارد HP M521dn A4 است، سرعت چاپ تا 40 صفحه در دقیقه و زمان چاپ صفحه اول کمتر از 8 ثانیه است.
وضوح تصویر 1200×1200 نقطه در اینچ و ظرفیت چاپ ماهانه 75000 صفحه در ماه است. علاوه بر این، ظرفیت چاپ ماهانه توصیه شده HP برای عملکرد بهینه دستگاه بین 2000 تا 6000 صفحه در ماه است.
سرعت پردازنده این دستگاه 800 مگاهرتز بوده و دارای حافظه داخلی استاندارد 256 مگابایت می باشد.

مشخصات اسکن چاپگر HP M521dn کارخانه

نوع اسکنر شیشه ای تخت و دارای قابلیت اسکن خودکار دو طرفه است، سرعت اسکن 19 صفحه سیاه و 14 صفحه رنگی در دقیقه و فرمت فایل اسکن PDF، JPG، PNG، TIFF، HP-Raw می باشد.

مشخصات کپی

رزولوشن کپی تا 300×300 dpi و سرعت کپی دستگاه تا 40 کپی در دقیقه، امکان بزرگنمایی و کاهش 4 برابری کپی و حداکثر تعداد کپی تا 99 کپی وجود دارد. .

جزئیات فکس

وضوح چاپگر فکس HP M521dn مورد استفاده تا 300×300 نقطه در اینچ، سرعت ارسال فکس سه ثانیه در هر صفحه و حداکثر تعداد شماره گیری سریع تا 59 شماره است.

سایر ویژگی های چاپگر استاندارد HP M521dn

چاپگر M521dn دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 3.5 اینچی است و با دو روش اتصال کابلی از طریق پورت های Lan و USB قابل استفاده است، اما Wi-Fi ندارد. چاپگر دست دوم HP M521dn به صورت خودکار روشن می شود و سفارشات شما را با حداکثر سرعت چاپ می کند.
قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار قابلیتی است که می تواند با مصرف بهینه برق هزینه های شما را کاهش دهد.

هر چیزی را که می خواهید با تبلت یا تلفن همراه خود چاپ کنید و مهمتر از آن، شما محدود به دفتر یا محل کار خود نیستید و به سادگی می توانید دستور چاپ را در هر کجا که هستید ارسال کنید تا چاپگر به طور خودکار به دستور شما پاسخ دهد. دستگاه از سرویس HP ePrint برای به اشتراک گذاری چاپگر لیزری استاندارد HP M521dn که دسترسی و استفاده از آن را در تمامی شبکه های کامپیوتری اداری و شرکتی بسیار آسان کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M521dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M521dn"، کلیک کنید.