بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M225dn

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M225dn چاپگر چندکاره از شرکت اچ پی با امکان دورو و امکان اتصال اترنت برای اماکن اداری و شرکت ها ایده آل می باشد و همانطور که از نام این دستگاه پیداست علاوه بر قابلیت های چاپ، اسکن، کپی و فکس در دستگاه تعبیه شده اند. کنترل پنل طراحی شده در این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که به سرعت و بدون اتلاف وقت عملیات چاپ مورد نظر را آغاز کند.

یکی از ویژگی های خوب M225dn امکان تغذیه خودکار کاغذ یا ADF برای انجام عملیات اسکن، کپی و فکس است، می توانید اسناد مورد نظر را در سینی ورودی ADF قرار دهید و دکمه ای را فشار دهید تا عملیات شروع شود در حالی که دستگاه به طور خودکار کاغذها را یکی پس از دیگری قرار دهید.

با چاپگر دست دوم M225dn علاوه بر درگاه اترنت با اتصال دستگاه و استفاده از پورت USB می توانید دستگاه خود را مدیریت کرده و عملکرد دستگاه و مواد مصرفی را کنترل کنید.

اولین صفحه در این چاپگر در کمتر از 8 ثانیه چاپ می شود و از دستگاه حذف می شود.

مشخصات کلی دستگاه

ابعاد این دستگاه 371.3 x 288.7 x 442.5 میلی متر و وزن آن 11.1 کیلوگرم است. دارای تکنولوژی چاپ لیزری و 4 عملکرد (پرینت، اسکن، کپی، فکس) و سایز چاپ دستگاه A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر HP LaserJet Pro MFP M225dn

اندازه کاغذ قابل استفاده A4، A5، B5، (JIS)، C5، DL، ENVELOPES می باشد و سینی کاغذ دارای ظرفیت 250 برگ می باشد. این دستگاه دارای تغذیه اتوماتیک ADF بوده و ظرفیت ADF آن 35 برگ می باشد.

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر کاغذ (سنگین، سربرگ، سبک، ساده، پیش چاپ شده، پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن)، پاکت نامه، شفافیت، لیبل، کارت پستال می باشد.

مشخصات چاپ چاپگر

نوع چاپ چاپگر استاندارد HP M225dn تک رنگ و سرعت چاپ سیاه و سفید 25 صفحه در دقیقه است.

این دستگاه دارای وضوح چاپ 600×600 dpi و دارای حافظه چاپگر 128 مگابایت، پردازنده 600 مگاهرتز و ظرفیت ماهیانه 8000 برگ در ماه می باشد. گزینه چاپ دو طرفه وجود دارد، اما گزینه چاپ سی دی وجود ندارد.

مشخصات اسکن HP LaserJet Pro MFP M225dn

این چاپگر قابلیت اسکن دارد و نوع اسکنر آن تخت و ADF می باشد. وضوح اپتیکال اسکنر تا 1200 dpi، سرعت اسکن 14 صفحه در دقیقه و اندازه اسکن از 216 تا 297 میلی متر است.

مشخصات کپی

این دستگاه دارای عملکرد کپی می باشد و سرعت کپی سیاه و سفید 25 برگ در دقیقه، وضوح کپی 600x600dpi، بزرگنمایی کپی 25-400% و حداکثر تعداد کپی از Multi Copy تا 99 برگ می باشد.

مشخصات پرینتر فکس HP LaserJet Pro MFP M225dn

این پرینتر چهار کاره اچ پی دارای فکس بوده و سرعت فکس آن 20 صفحه در دقیقه می باشد. وضوح فکس 300x300dpi، حافظه فکس تا 400 صفحه و دارای عملکرد شماره گیری خودکار است.

از قابلیت های فکس این دستگاه می توان به دریافت 120 شماره تماس اشاره کرد.

سایر مشخصات

نوع کارتریج یا تونر مشکی مدل 83A و کارکرد کارتریج مشکی 1500 برگ می باشد. حساس به لمس است و باید توسط دکمه های فیزیکی روی دستگاه Use کنترل شود.

اکثر کاربران قطعا صفحه نمایش لمسی بزرگ را ترجیح می دهند. اما در این رده قیمتی، این انتظار به دور از منطق است. همچنین نوع پورت برای اتصال به کامپیوتر پورت اترنت و پورت USB 2.0 می باشد اما کارت خوان ندارد.

M225dn دست دوم فاقد چاپ مستقیم PictBridge و اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi است، اما دارای قابلیت ePrint، سیستم AirPrint دارای تاییدیه Mopria و پورت جک تلفن است.

نتیجه گیری

به طور کلی، پرینتر لیزری چهار کاره Laserjet pro MFP M225dn برای دفاتر با نیاز چاپ ماهانه حداکثر تا 15000 صفحه مناسب است. ظاهر مشکی و شیک دستگاه نیز برای محیط اداری بسیار مناسب است. در ادارات، عملکرد کپی بسیار مفید است و هزینه چاپ با چاپگر HP Stock M225dn در مقایسه با دستگاه های جوهر مشابه به دلیل فناوری چاپ لیزری بسیار کمتر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M225dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M225dn"، کلیک کنید.