بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M1536dnf

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M1536dnf با فناوری چاپ لیزری علاوه بر اسکن، چاپ، فکس و کپی را نیز انجام می دهد. این چاپگر همه کاره استوک یکی دیگر از پرینترهای تولید شده توسط شرکت معروف HP می باشد که از نظر کیفیت طراحی و مواد به کار رفته در ساخت دستگاه و همچنین سایر محصولات اچ پی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

رنگ این پرینتر لیزری HP All-in-one مشکی است که ظاهری مدرن به آن بخشیده است. این چاپگر اچ پی دارای بدنه پلاستیکی با کیفیتی است که می تواند در برابر آسیب های احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
چاپگر دست دوم HP M1536dnf مجهز به صفحه نمایش لمسی نیست و به همین دلیل کلیدهای زیادی برای اعمال تنظیمات بر روی پنل آن وجود دارد که باعث سردرگمی کاربر در ابتدای کار می شود.

لازم به ذکر است که این کلیدها نیز با کیفیت بالایی طراحی شده اند تا با گذشت سالها همانند روز اول بوده و کارایی خود را از دست ندهند.
این چاپگر چندکاره قابلیت چاپ دو طرفه را دارد و از تغذیه خودکار ADF استفاده می کند، سینی کاغذ این چاپگر در پایین قرار دارد و اسکنر و دستگاه کپی در بالای دستگاه نصب شده اند.
این دستگاه فضای زیادی را اشغال می کند که برای یک چاپگر چند کاره تعجب آور نیست.

مشخصات کلی چاپگر

این چاپگر همه کاره HP که چاپ، فکس، کپی و اسکن می کند، ابعادی برابر با 441*343*373 میلی متر دارد و 11.7 کیلوگرم وزن دارد. به علاوه فناوری چاپ این چاپگر چندکاره لیزری است.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر چندکاره A4، A5، B5 (JIS)، A6 می باشد و ظرفیت سینی کاغذ این نوع چاپگر 250 برگ می باشد.

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر کاغذ (سنگین، سربرگ، سبک، ساده، پیش چاپ شده، پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن)، پاکت نامه، شفافیت، لیبل، خوراک ADF کارت پستال و ظرفیت آن 35 برگ می باشد.

مشخصات چاپ چاپگر

حافظه این چاپگر 128 مگابایت است و قابلیت چاپ دو طرفه را دارد.
همچنین نوع چاپ در این چاپگر تک رنگ و وضوح آن 600*600 dpi می باشد.
به این لحظه در چاپگر کارکرده اچ پی M1536dnf دقت کنید که سرعت چاپ سیاه و سفید آن 25 صفحه در دقیقه است و تا 8000 صفحه ظرفیت ماهانه دارد و قابلیت چاپ سی دی را ندارد.

مشخصات اسکن چاپگر استاندارد HP M1536dnf

همانطور که می دانید این چاپگر دارای اسکنر، نوع اسکنر Flatbed، ADF و وضوح آن 1200x1200dpi می باشد.
کیفیت یا عمق اسکن رنگی در این چاپگر 24 بیت و سرعت اسکن 15 صفحه در دقیقه می باشد همچنین اگر به دنبال اسکنر اتوماتیک هستید تعداد اسکن های خودکار در این چاپگر 35 صفحه می باشد.

مشخصات کپی

سرعت کپی در چاپگر استاندارد HP M1536dnf 25 صفحه در دقیقه است. رزولوشن کپی این چاپگر 600*600 dpi می باشد.
امکان بزرگنمایی با این چاپگر چندکاره از 50 تا 200 درصد و حداکثر تعداد کپی (Multi Copy) از 1 برگ تا 99 برگ است.

جزئیات فکس

سرعت فکس در چاپگر استاندارد HP M1536dnf برابر با یک برگ در هر 3 ثانیه (33.6 کیلوبیت بر ثانیه) و وضوح آن 300x300dpi است.
حافظه فکس پرینتر M1536dnf 400 صفحه بوده و این چاپگر مجهز به شماره گیر خودکار می باشد.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP M1536dnf

نوع کارتریج یا تونر این چاپگر 78 آمپر می باشد. ظرفیت کاست 2100 برگ می باشد. چاپگر دست دوم HP M1536dnf مجهز به 2 پورت USB می باشد و به راحتی می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر. فایل ها
چاپگر استوک لیزری HP M1536dnf فاقد کارت خوان، چاپ مستقیم (pictbridge) و وای فای است، اما مجهز به پورت اترنت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M1536dnf" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro MFP M1536dnf"، کلیک کنید.