بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M2727nf

توضیحات

چاپگر HP LaserJet M2727nf شما می توانید هر آنچه را که می خواهید با سرعت بالا با حداقل سرعت چاپ 27 صفحه در دقیقه چاپ کنید. با این پرینتر لیزری 4 کاره از شرکت بزرگ HP، صفحه چاپ شده در کمتر از 10 ثانیه پس از دستور چاپ در دستان شما قرار می گیرد. چاپگر، دستگاه کپی، فکس و اسکنر همه در یک چاپگر قرار دارند تا از لذت بردن از آن جلوگیری کنند. بهترین محصولات اچ پی

همچنین چاپگر دست دوم HP M2727nf به طور خودکار نوع سفارش چاپ را آنالیز می کند و در شرایط لازم هر دو طرف کاغذ را چاپ می کند، بنابراین در هزینه صرفه جویی می کنید امکان خاموش و روشن شدن خودکار گزینه ای است که می توان از آن استفاده بهینه از برق استفاده کرد. برای شما بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های جانبی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

مشخصات عمومی

تکنولوژی چاپ مورد استفاده در این نوع چاپگرها لیزری می باشد. ابعاد آن 500*457*406 میلی متر و وزن آن 17.2 کیلوگرم است. کاربرد این دستگاه چهار طرفه بوده و سایز چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف A4، A5، A6، B5 می باشد و سینی اصلی چاپگر HP Stock M2727nf دارای ظرفیت 300 برگ در سینی اصلی می باشد. این دستگاه دارای قابلیت تغذیه خودکار ADF 50 برگی می باشد.

مشخصات چاپگر HP M2727nf استفاده شده

حافظه این چاپگر 64 مگابایت و وضوح چاپ 600 x 600 dpi با امکان چاپ دوبل خودکار می باشد.
توجه داشته باشید که سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه 26 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن 15000 برگ می باشد.

جزئیات پرونده

همانطور که گفته شد این دستگاه دارای اسکنر بوده و وضوح اسکنر تا 1200 dpi می باشد. همچنین سرعت اسکن آن 15 صفحه در دقیقه است و هیچ گزینه ای برای اسکن دو طرفه وجود ندارد.

مشخصات کپی

سرعت کپی سیاه و سفید این نوع چاپگر 27 صفحه در دقیقه است. وضوح کپی این چاپگر 600 x 600 نقطه در اینچ است و از 25 تا 400 درصد قابل بزرگنمایی است.

جزئیات فکس

سرعت فکس در چاپگر استاندارد HP M2727nf برابر با یک برگه در هر 3 ثانیه (33.6 کیلوبیت بر ثانیه) و وضوح فکس دستگاه 300 x 300 dpi است. حافظه فکس این چاپگر چندکاره 400 برگ می باشد.

سایر مشخصات پرینتر کارکرده HP M2727nf

این چاپگر نمی تواند روی سی دی چاپ کند. این چاپگر می تواند از یک تونر کارتریج مشکی 53A نیز استفاده کند که ظرفیت آن برابر با 2700 برگ است.

این نوع چاپگر مجهز به پورت های USB2 و اترنت است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر رفته و فایل های آنها را چاپ کنید. شما می توانید از طریق چندین دستگاه LAN مختلف به طور همزمان به چاپگر دسترسی داشته باشید.

با تبلت و موبایل خود هر آنچه را که می خواهید با چاپگر HP Stock M2727nf چاپ کنید و مهمتر از آن محدود به محل کار یا محل کار خود نخواهید بود و در هر کجا که هستید می توانید به راحتی سفارشات را چاپ کنید، بنابراین این چاپگر لیزری به طور خودکار متناسب با شما می شود. سفارش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M2727nf" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M2727nf"، کلیک کنید.