بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهارکاره HP LaserJet Pro M127fn

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro M127fn این یک سری پرینترهای لیزری تک رنگ چهار کاره و میان رده شرکت HP در نظر گرفته می شود. با استفاده از این چاپگر چهار کاره، می توانید به راحتی اسناد خود را در خانه یا محل کار چاپ، کپی، اسکن و حتی فکس کنید. مانند بسیاری از چاپگرهای چندکاره جدید HP، این چاپگر نیز دارای یک صفحه پارچه مشکی تمام اداری است.

چاپگر M127fn با توجه به قیمت مناسب خود استانداردهای خوبی به عنوان پورت اتصال شبکه دارد و آن را به گزینه ای ایده آل برای شرکت های کوچک تبدیل می کند.
پنل کاربری چاپگر دست دوم M525dn در قسمت جلویی دستگاه و سمت راست آن نصب شده است و می توانید زاویه این پنل را تغییر دهید. این پنل تمامی دکمه‌های لازم از جمله شدت رنگ یا تعداد کپی را در خود جای داده است تا بدون نیاز به کامپیوتر به راحتی از دستگاه استفاده کنید.

مشخصات فنی چاپگر HP LaserJet Pro M127fn

ابعاد این پرینتر لیزری اچ پی 310*436.8*419 میلی متر و وزن آن 9 کیلوگرم است. همچنین تکنولوژی چاپ این چاپگر لیزری و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

ظرفیت سینی ورودی کاغذ چاپگر HP M525dn مورد استفاده 150 برگ است. اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر A4، A5، B5، پاکت (DL، C5، B5) و نوع کاغذ قابل استفاده در آن کاغذ (ساده، لیزر جت)، پاکت، شفاف، لیبل، کارت پستال می باشد. .

ویژگی ADF Auto Feed موجود در این دستگاه می تواند تا 35 برگ را در خود جای دهد و اسناد را یک به یک در یک عملیات چاپ کپی کند که یک ویژگی بسیار ایده آل است.

مشخصات چاپ

چاپگر دست دوم M127fn اسناد را با سرعت 22 صفحه در دقیقه و وضوح 600 x 600 dpi چاپ می کند. این مقدار برای کپی، چاپ اسناد و یا فرم های خطی کاملا مناسب است.
حافظه این چاپگر سه گانه 128 مگابایت است و قابلیت چاپ دو طرفه را به صورت دستی دارد.

ظرفیت چاپ ماهانه این چاپگر چهار کاره اچ پی 8000 صفحه است اما سازنده توصیه می کند بین 250 تا 2000 صفحه در ماه چاپ شود. این دستگاه 9.5 ثانیه طول می کشد تا صفحه اول را چاپ کند.

مشخصات اسکن

یکی از ویژگی های چاپگر دست دوم M525dn وجود اسکنر تخت و ADF می باشد که کاربر با توجه به نحوه استفاده می تواند به راحتی از آن استفاده کند. سرعت اسکن سیاه و سفید این دستگاه 7 صفحه در دقیقه و سرعت اسکن رنگی 5 صفحه در دقیقه می باشد.

وضوح اپتیکال و دیجیتال این اسکنر 1200 dpi می باشد. علاوه بر این، فناوری اسکن این چاپگر CIS و عمق اسکن رنگی آن 24 بیت است. اسکن دو طرفه خودکار و تشخیص متن OCR در این چاپگر تعبیه نشده است.

مشخصات دستگاه کپی HP LaserJet Pro M127fn

قسمت کپی این دستگاه می تواند تا 22 صفحه در دقیقه کپی کند. کپی کردن صفحه اول 15 ثانیه طول می کشد. رزولوشن کپی در این پرینتر HP 600 x 600 dpi است. لازم به ذکر است که این مدل از پردازش تصویر دیجیتال نیز برای بهبود کیفیت کپی استفاده می کند.
همچنین بزرگنمایی کپی این دستگاه از 25 تا 400 درصد و حداکثر تعداد کپی 99 صفحه می باشد.

جزئیات فکس

اسناد شما در عرض 3 ثانیه با وضوح 300 x 300 dpi فکس می شود. حافظه چاپگر فکس HP M127fn استفاده شده می تواند تا 500 سند شما را ذخیره کند. این دستگاه می تواند تا 100 شماره را ذخیره کند.

سایر مشخصات چاپگر HP LaserJet Pro M127fn

تونر استفاده شده در این چاپگر 83 آمپر بوده و قابلیت چاپ 1500 برگ را دارد. اگر تونر دستگاه تمام شود، می توان آن را دوباره شارژ کرد. این مدل دارای صفحه نمایش کاربری 2 خطی غیر لمسی نیز می باشد.

مانند اکثر پرینترهای لیزری چندکاره HP، درگاه های USB و Ethernet در پشت قرار دارند. در چاپگر کارکرده M127fn پورت اتصال تلفن نیز جای خود را دارد و در مواقع نیاز می توان از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که Wi-Fi بی سیم در این چاپگر تعبیه نشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهارکاره HP LaserJet Pro M127fn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی چهارکاره HP LaserJet Pro M127fn"، کلیک کنید.