بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro MFP M428dn

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M428dn یکی از پرفروش ترین و چندکاره ترین پرینترهای تولید شده توسط شرکت بزرگ HP، چاپگر سه کاره HP M428dw است که مجهز به سه کاربرد مختلف برای اسکن، چاپ و کپی بر اساس فناوری چاپ لیزری می باشد.

از عنوان این مدل پرینتر می توان دریافت که با خرید آن سه دستگاه با کارایی و کاربردهای متفاوت را در یک جا در اختیار دارید و برای داشتن هر یک از عملکردهای فوق به صورت مجزا نیازی به هزینه زیاد ندارید.

همچنین به دلیل استفاده از چاپگر HP M428dw که از کیفیت و سرعت چاپ مناسبی بهره می برد، این دستگاه بهترین گزینه و انتخاب برای مصارف چاپی در تیراژ بالا و یا برای مقاصد چاپ نیمه سنگین و با کارایی اداری، خانگی و فضاهای شرکتی

مشخصات کلی چاپگر سه کاره HP M428dw

برند سازنده این دستگاه HP بوده و به عنوان چاپگر سه کاره سیاه و سفید استفاده می شود.

دارای تکنولوژی چاپ لیزری و پردازنده آن 1200 مگاهرتز است.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه برای مصارف سازمانی و اداری مناسب بوده و دارای پورت ورودی USB و در ابعاد 420x390x323 میلی متر و وزن 12.86 کیلوگرم می باشد.

مشخصات چاپ

نوع چاپ سیاه و سفید و سرعت چاپ حداکثر 38 صفحه در دقیقه و ظرفیت چاپ ماهانه 80000 صفحه می باشد. اندازه کاغذ قابل استفاده A4 است. A5; A6; B5 بوده و وزن کاغذ قابل استفاده از 60 تا 120 گرم می باشد.

حافظه پرینتر 512 مگابایت و وضوح چاپ 1200 x 1200 dpi است که به عنوان پرینتر دست دوم HP M428dw قابلیت چاپ در دو طرف را دارد اما قابلیت چاپ سی دی را ندارد.

مشخصات کاغذ

ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر 100 + 250 برگ است و گزینه تغذیه خودکار ADF نیز وجود دارد که ظرفیت 50 برگ را دارد.

مشخصات اسکن HP LaserJet Pro MFP M426dn

نوع اسکنر ADF Flatbed سایز اسکن این دستگاه A4 و سرعت اسکن تا 29 برگ A4 و وضوح اپتیکال 1200*1200 dpi می باشد.

مشخصات کپی

چاپگر HP M428dw مورد استفاده دارای سرعت کپی تا 38 برگ در دقیقه، حداکثر تعداد کپی تا 999 برگ و وضوح کپی 1200 x 1200 dpi است.

نوع پورت ارتباطی آن 2.0 LAN (اترنت)، USB و نوع کارتریج آن نمایشگر کارتریج تونر لیزر جت مشکی HP 59A می باشد و همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به HP ePrint، Wi-Fi Direct Printing اشاره کرد.

سایر ویژگی های چاپگر HP LaserJet Pro MFP M426dn

چاپگر دست دوم HP M428dw با ساختاری مستحکم و مقاوم در ابعاد مناسب طراحی شده و فضای کمی را در محیط کار شما اشغال می کند. همچنین مجهز به صفحه نمایش 2.7 اینچی لمسی LCD رنگی برای کارکرد آسان و ویژگی های مناسب چاپگر است. با توجه به ظاهر آن زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

از دیگر ویژگی های این چاپگر می توان به کلید پاور، پورت های اتصال (USB 2.0) برای اتصال به کامپیوتر، پورت اترنت برای اتصال به شبکه، پورت USB-Type-B در زیر صفحه نمایش برای اتصال با فلاش جهت چاپ یا اسکن مستقیم از آن
یک پورت USB که یک اتصال استاندارد است و در همه دستگاه ها یافت می شود. پورت اترنت برای اتصال سیمی نیز نامیده می شود و برای اشتراک گذاری بین چندین کاربر استفاده می شود.

در نهایت، اتصال WIFI یا شبکه بی سیم یکی دیگر از ویژگی هایی است که در M428dw نیز تعبیه شده است که کاربران را از کابل های دست و پا گیر رهایی می دهد.

در مشخصات فنی چاپگر چندکاره HP M428dw با تکیه بر فناوری لیزری برای چاپ تک رنگ، به عنوان یکی از مدل های پرطرفدار و پرسرعت چاپگر در بین دستگاه های سری مشابه شناخته شده است که تنها 6.1 چاپ دوم به اول را می طلبد. تبدیل به دستگاهی بسیار توانا و محبوب.

در چاپگر سه کاره استوک HP M428dw از سیستم روشن/خاموش خودکار HP برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی استفاده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro MFP M428dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro MFP M428dn"، کلیک کنید.