بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro MFP M426dn

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M426dn محصولی از شرکت اچ پی می باشد که در دسته پرینترهای لیزری سه کاره قرار می گیرد و یکی از بهترین پرینترهای سه کاره در رده خود می باشد.

سه کار اصلی که این چاپگر می تواند به خوبی از عهده آنها برآید عبارتند از اسکن از محتویات فایل های کاغذی، چاپ فایل های متنی و انتقال آنها به کامپیوتر و تهیه کپی از فایل کاغذی موجود. برای همه بسیار کاربردی است حداکثر اندازه کاغذ مورد استفاده در M426d برابر با A4 است.

مشخصات کلی چاپگر HP LaserJet Pro MFP M426dn

برند سازنده این چاپگر شرکت اچ پی می باشد که دارای هدف سازمانی و اداری می باشد و نوع چاپگر دست دوم اچ پی لیزری سه کاره می باشد.
این چاپگر دارای سه عملکرد اسکن، چاپ، کپی و دارای پورت ورودی USB می باشد و ابعاد این چاپگر 16.54*15.53*12.72 اینچ می باشد.

مشخصات چاپ

نوع چاپ سیاه و سفید و سرعت چاپ سیاه و سفید 40 صفحه در دقیقه است و همچنین قابلیت چاپ دو طرفه دارد و می تواند 80000 صفحه در ماه چاپ کند. رزولوشن این دستگاه 600*1200 dpi، حافظه چاپی 256 مگابایت است و لازم به ذکر است که قابلیت چاپ سی دی وجود ندارد.

مشخصات کاغذ چاپگر HP LaserJet Pro MFP M426dn

این دستگاه دارای ظرفیت ADF 35 برگ است و حداکثر اندازه کاغذ مورد استفاده در چاپگر سه کاره HP مورد استفاده A4 است. این چاپگر دارای دو سینی با ظرفیت 100 و 250 برگ می باشد و همچنین دارای گزینه تغذیه خودکار ADF می باشد.

نوع کاغذ قابل استفاده: کاغذ، ساده، EcoEFFICIENT، سبک، سنگین، ممتاز، رنگ، سربرگ، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن، پاکت نامه. برچسب ها، فویل

مشخصات اسکن

نوع اسکنر تخت و ADF، اندازه اسکن 4A و وضوح اپتیکال اسکنر 1200*1200 dpi می باشد.
مشخصات کارتریج چاپگر سه کاره HP MFP M426dn
ظرفیت چاپ کارتریج مشکی 3100 برگ و نوع کارتریج یا تونر کارتریج تونر HP 26A می باشد.

مشخصات کپی

حداکثر تعداد کپی مولتی کپی 99 برگ و سرعت کپی سیاه و سفید دستگاه 40 برگ در دقیقه می باشد. بزرگنمایی کپی 400 درصد است. وضوح کپی 600 x 600 dpi است.

سایر مشخصات چاپگر

این دستگاه دارای صفحه نمایش ال سی دی است، نوع این صفحه نمایش رنگی لمسی است و اتصال شبکه بی سیم وای فای ندارد، دارای پورت شبکه، e-Print و AirPrint می باشد. همچنین توجه داشته باشید که هیچ چاپ مستقیم Picbridge و قابلیت بلوتوث وجود ندارد.

نوع چاپ در چاپگر M426dn تک رنگ بوده و بهترین گزینه برای چاپ اسناد متنی است.

بالاترین سرعت ADF در این نوع چاپگر 35 برگ است. این مزیت برای کاربرانی که قصد کپی حجم زیادی از اطلاعات را دارند بسیار خوب و مناسب است و سرعت کپی را نیز افزایش می دهد.
چاپگر سه کاره HP MFP M426dn دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوتر و یک پورت اترنت برای اتصال به شبکه های کامپیوتری می باشد.

طراحی و ساخت پرینتر HP LaserJet Pro MFP M426dn

این چاپگر سه کاره HP کارکرده برای فروش در رنگ سفید دارای کیفیت ساخت خوب و بالایی بوده و با بدنه پلاستیکی خود می تواند مانند همیشه مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی از خود نشان دهد، اسکنر در مدل M426dn نیز در سطح بالای دستگاه قرار می گیرد و سینی کاغذ در پایین دستگاه قرار می گیرد.

کاست هایی در وسط دستگاه برای دسترسی آسان قرار داده شده است.

فرصت ها

علاوه بر چاپ، چاپگر HP M426dna استفاده شده قابلیت اسکن و کپی را نیز دارد و به عنوان یکی از دستگاه های یکپارچه HP شناخته می شود.

رزولوشن این چاپگر 600 x 600 dpi است که با سرعت چاپ خوب 40 صفحه در دقیقه همراه است. می توان گفت چاپگر سه کاره HP MFP M426dn دستگاهی قدرتمند و سریع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro MFP M426dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro MFP M426dn"، کلیک کنید.