بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M1132

توضیحات

چاپگر HP LaserJet Pro M1132 این یک نوع لیزر سیاه و سفید است که سرعت و کیفیت بسیار بالایی را در هنگام چاپ در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت چاپ، اسکن و کپی با هم در این چاپگر تعبیه شده است.
این چاپگر اچ پی دارای بدنه مشکی شیک است و سعی شده از اتصالات و کنترل های کمی در طراحی آن استفاده شود.

کنترل پنل این نوع چاپگرهای استاندارد بسیار ساده است و تنها دو نمایشگر LED در کنار دکمه های پایین و بالا، Start و Stop، دکمه Setup، دکمه Dark/Light Tone و دکمه Copy Size قرار دارند.

این چاپگر دارای قابلیتی به نام Auto on/Auto off است که در صورت عدم استفاده از چاپگر به طور خودکار به حالت خواب می رود. برای پایین نگه داشتن قیمت این چاپگر سعی کردند ظاهر، کنترل پنل و اتصالات آن را بسیار ساده طراحی کنند.

مشخصات کلی چاپگر

این چاپگر سه کاره با ابعاد 250*265*415 میلی متر و وزن 7 کیلوگرم نسبت به سایر چاپگرها بسیار سبک می باشد.
تکنولوژی چاپ این چاپگر لیزری و سایز کاغذ این چاپگر A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

اندازه کاغذ قابل استفاده در این پرینتر لیزری یکبار مصرف A4، A5، A6، B5 است و سینی اصلی چاپگر HP Stock M1132 گنجایش 150 برگ کاغذ A4 را دارد و سینی خروجی درست بالای آن قرار دارد که به طور همزمان 100 برگه که داخل آن قرار می گیرد.
این چاپگر تغذیه خودکار ADF ندارد.

مشخصات چاپ چاپگر

نوع چاپگر این چاپگر سیاه و سفید و وضوح چاپ 1200 x 600 dpi و حافظه آن 8 مگابایت می باشد. این چاپگر قابلیت چاپ دورو و چاپ سی دی را ندارد.
توجه داشته باشید که سرعت چاپ سیاه و سفید آن 18 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن برابر با 8000 هزار صفحه است.

اگر رزولوشن را به 1200 برسانید سرعت به 12 صفحه در دقیقه کاهش می یابد که باز هم سرعت قابل قبولی است. همچنین توجه داشته باشید که پردازنده این چاپگر 400 مگاهرتز است.

مشخصات اسکن چاپگر استوک HP M1132

نوع اسکنر این چاپگر تخت و وضوح اپتیکال آن تا 1200dpi می باشد.
کیفیت یا عمق اسکن رنگی در این چاپگر 24 بیت است. علاوه بر این، سرعت اسکن 1 برگ در دقیقه و اندازه اسکن 216×297 میلی متر است.

مشخصات کپی

سرعت کپی سیاه و سفید این نوع چاپگرها 18 صفحه در دقیقه است. رزولوشن کپی این چاپگر 600*600 dpi می باشد.
قابلیت بزرگنمایی در این چاپگر اچ پی از 30 تا 400 درصد و حداکثر تعداد کپی 99 صفحه در دقیقه می باشد.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP M1132

نوع کارتریج این چاپگر 85A و کارکرد آن 1600 برگ می باشد. این پرینتر اچ پی مجهز به 2 پورت USB است و به راحتی می توانید هر دستگاه دیجیتالی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر رفته و فایل های آنها را چاپ کنید.

علاوه بر این، این چاپگر مجهز به پورت اترنت است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق درگاه اترنت، چاپگر را با سایر کاربران محل کار خود به اشتراک بگذارید و ارتباط برقرار کنید.

چاپگر HP M1132 استفاده شده دارای یک صفحه نمایش LED کوچک است، اما توجه داشته باشید که کارت خوان، چاپ مستقیم (pictbridge) و شبکه بی سیم (wifi) در این چاپگر چند منظوره تعبیه نشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M1132" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M1132"، کلیک کنید.