بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M130a

توضیحات

چاپگر HP LaserJet M130a یک چاپگر لیزری سه کاره است که علاوه بر چاپ، اسکن و کپی را نیز انجام می دهد. این چاپگر سه کاره اگرچه ساده است اما زیبایی خاصی دارد و یکی از اقتصادی ترین و کوچکترین چاپگرهای سه کاره موجود در بازار به حساب می آید. همچنین این چاپگر برای مصارف خانگی و اداری با بارهای سبک و متوسط ​​گزینه مناسبی است.

سینی کاغذ در پایین چاپگر قرار دارد که با باز کردن درب قابل دسترسی است. یکی از ویژگی های مثبت این چاپگر اچ پی صفحه نمایش LCD آن است که اعداد بزرگ و خوانا را نمایش می دهد. در سمت دیگر این صفحه کلید پاور برای روشن و خاموش کردن دستگاه طراحی شده است.

مشخصات عمومی

ابعاد این چاپگر سه گانه اچ پی 387*482*398 میلی متر و وزن آن 6.8 کیلوگرم می باشد. سایز کاغذ چاپ این چاپگر A4 و تکنولوژی چاپ آن از نوع لیزری می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر HP LaserJet M130a

این چاپگر HP برای چاپ صفحه اول حدود 7.3 ثانیه زمان نیاز دارد که برای این چاپگر میان رده تا متوسط ​​قابل قبول است. لازم به ذکر است سینی کاغذ این دستگاه تا 150 برگ را در خود جای می دهد که برای چاپ با کار متوسط ​​ایده آل و مناسب است. اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری سه کاره A4، A5، A6، B5، JIS و نوع کاغذ قابل استفاده در آن کاغذ (لیزر، ساده، عکس، خشن، پوستی)، پاکت نامه می باشد. , برچسب ها, مقوا, کارت پستال.

مشخصات چاپگر HP M130a استفاده شده

ظرفیت ماهانه این چاپگر سه کاره برابر با 10000 برگ در ماه است اما تعداد پرینت های ماهانه پیشنهادی اچ پی برای این مدل حدود 150 تا 1500 برگ است تا عمر چاپگر کاهش پیدا نکند. این چاپگر از یک پردازنده 600 مگاهرتز برای انجام عملیات استفاده می کند. رزولوشن چاپ این پرینتر اچ پی 600 x 600 dpi در رنگ مشکی عمیق و کیفیت خوب است.

این مدل می تواند 22 صفحه در دقیقه چاپ کند. حافظه این چاپگر نیز 128 مگابایت است. توجه داشته باشید که قابلیت چاپ روی سی دی و پرینت دو رو اتوماتیک در این دستگاه گنجانده نشده است و کاربر باید به صورت دستی برگه ها را در دو طرف چاپ کند.

مشخصات اسکن چاپگر HP M130a استفاده شده

چاپگر M130a به یک اسکنر تخت نیز مجهز است. وضوح اپتیکال رنگی آن 600 x 600 dpi و وضوح اپتیکال سیاه و سفید 1200 x 1200 dpi است. فرمت فایل اسکن این چاپگر اچ پی JPEG، TIFF، PDF، BMP، PNG و اندازه اسکن آن 215.9 x 297 میلی متر است.

مشخصات کپی

وضوح کپی چاپگر دست دوم HP M130a 600 x 600 dpi است که می تواند 22 صفحه در دقیقه را کپی کند. لازم به ذکر است که کاربر می تواند تا 99 صفحه را پشت سر هم کپی کند و تنظیمات زوم آن قابل تنظیم بوده و بین 25 تا 400 درصد است.
حداکثر اندازه کپی این دستگاه A4 است و زمان آماده سازی اولین کپی برای این دستگاه 3 ثانیه می باشد.

سایر مشخصات چاپگر HP LaserJet M130a

تونر یا کارتریج مصرفی پرینتر سه کاره HP مدل 17A می باشد که دارای عملکرد چاپ 1600 برگ می باشد. علاوه بر این پورت (Ethernet) برای اتصال به شبکه و پورت (USB 2.0) برای اتصال به کامپیوتر از دیگر مزایای این دستگاه سه گانه است.

چاپگر دست دوم HP M130a را می توان گزینه مناسبی برای یک محل کار کوچک و اشتراک گذاری بین چند کاربر دانست، اما اگر قصد اشتراک گذاری آن از طریق شبکه و اتصال بی سیم را دارید، بهتر است چاپگر چندکاره M130nw را انتخاب کنید، زیرا این اچ پی چاپگر شبکه بی سیم Wi-Fi ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M130a" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M130a"، کلیک کنید.