بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M125nw

توضیحات

چاپگر HP LaserJet M125nw یک دستگاه مدرن و چند منظوره است که توسط شرکت اچ پی ساخته شده است که دارای قابلیت چاپ لیزری سیاه و سفید، اسکن و کپی است.

این چاپگر سه کاره مشکی یکی از بی صداترین مدل های HP است که صدای بسیار کمی در هنگام چاپ تولید می کند. شما می توانید این چاپگر را برای مصارف اداری یا خانگی خریداری کنید.

چاپ متن در چاپگر HP M125nw کارکرده سیاه و سفید، نرم و عمیق است. البته کیفیت چاپ متن برای کاربرانی که این دستگاه را خریداری می کنند بسیار مهم است.

قاب اسکنر دستگاه به شکل مستطیل طراحی شده و طراحی آن تا حدودی سنتی است. بخش اسکنر دستگاه تا انتها باز می شود تا امکان دسترسی به قسمت چاپگر فراهم شود.

در قسمت جلوی دستگاه، سمت راست سینی خروجی کاغذ، کنترل پنل دستگاه نصب شده است و دکمه روشن/خاموش مانند تلفن های همراه هوشمند در کنار صفحه کنترل قرار گرفته است. سینی خروجی کاغذ چاپگر نیز در بالای بدنه قرار دارد و با تا شدن باز می شود.

مشخصات کلی چاپگر

این چاپگر اچ پی در ابعاد 254*365*420 میلی متر و وزن 8 کیلوگرم طراحی شده است و به راحتی در دفتر کار شما جا می شود.
تکنولوژی چاپ این چاپگر چندکاره از نوع لیزری می باشد. همچنین اندازه کاغذ A4 است.

مشخصات کاغذ چاپگر

ظرفیت سینی ورودی کاغذ این اچ پی MFP 150 برگ می باشد. همچنین سایز کاغذ قابل استفاده در آن (A4، A5، پاکت (ISO DL، C5، B5)، کارت پستال (JIS تک و دوتایی) می باشد.

مشخصات چاپگر HP LaserJet M125nw

حافظه این چاپگر سه گانه 128 مگابایت است. سرعت چاپ این چاپگر 20 صفحه در دقیقه است که اولین صفحه در 17 ثانیه چاپ می شود. همچنین وضوح چاپ آن 600*600 dpi است.
ظرفیت کاری ماهانه این دستگاه برابر با 8000 هزار صفحه در ماه، پردازنده آن 600 مگاهرتز است.

مشخصات اسکن

اسکنر این دستگاه از نوع فلت است که سرعت سیاه و سفید آن 7 صفحه در دقیقه و وضوح اپتیکال آن 1200 dpi می باشد.
تکنولوژی اسکن این چاپگر اچ پی CCD است. لازم به ذکر است که اسکن دوگانه خودکار و اسکن منفی در چاپگر لیزری استفاده شده M125nw گنجانده نشده است.

مشخصات کپی

رزولوشن کپی سیاه و سفید این پرینتر اچ پی 300 x 300 dpi و رزولوشن کپی رنگی 400 x 600 dpi می باشد. حداکثر تعداد کپی (چند کپی) در این چاپگر اچ پی 1 تا 99 صفحه می باشد.
بزرگنمایی کپی این دستگاه 25 تا 400 درصد و سرعت کپی سیاه و سفید 20 صفحه در دقیقه می باشد.

سایر چاپگرهای HP LaserJet M125nw

کارتریج یا تونر استفاده شده در این چاپگر HP مدل 83A می باشد که عملکرد چاپ آن 1500 برگ در نظر گرفته شده است.
در بالای کنترل پنل دستگاه یک صفحه نمایش 2 خطی تک رنگ با قابلیت نمایش 16 کاراکتر قرار دارد.

با این چاپگر سه کاره می توانید از طریق تلفن همراه چاپ کنید. برای این کار می توانید از نرم افزار HP ePrint استفاده کنید. با نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند خود اسناد خود را مستقیماً بدون نیاز به شبکه بی سیم چاپ کنید.

در نهایت پورت (Ethernet) برای اتصال به شبکه و پورت (USB 2.0) برای اتصال به کامپیوتر از دیگر مزایای چاپگر لیزری چند کاره دست دوم M125nw است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M125nw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی سه کاره HP LaserJet M125nw"، کلیک کنید.