بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل ln HP LaserJet P3015

توضیحات

چاپگر لیزری یکبار مصرف اچ پی که ظرفیت کاغذ بالایی دارد و سرعت چاپ خوبی را برای دفاتر کوچک به شما ارائه می دهد.

این چاپگر در سه نسخه P3015، P3015d و P3015dn طراحی و ساخته شده است که در قابلیت های اتومات دوبلکس و اترنت با هم تفاوت دارند اما مدل P3015 که در ادامه معرفی خواهیم کرد این قابلیت ها را ندارد. مشخصات فنی چاپگر تک رنگ استاندارد P3015
سایز چاپ این پرینتر اچ پی A4 و ابعاد آن 12.4 در 17.6 در 16.2 اینچ و وزن آن 15.87 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را در محل کار یا منزل خود قرار دهید.

مشخصات کاغذ چاپگر لیزری یکبار مصرف اچ پی

نوع کاغذ قابل استفاده در این پرینتر اچ پی کاغذ (کیفیت بالا، رنگی، سربرگ، ساده، پیش چاپ شده، پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن) می باشد. پاکت نامه برچسب ها؛ مقوا؛ فیلم شفاف؛ توسط کاربر تعریف می شود.
سینی اصلی این چاپگر لیزری می تواند 500 برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد. لازم به ذکر است که این چاپگر اچ پی از قابلیت تغذیه خودکار ADF استفاده نمی کند.

مشخصات چاپگر لیزری P3015 مورد استفاده

چاپگر لیزری تک رنگ HP از وضوح چاپ 1200 x 1200 dpi، سرعت چاپ سیاه و سفید 42 صفحه در دقیقه و 128 مگابایت حافظه استفاده می کند.
همچنین یک پردازنده 540 مگاهرتزی در این دستگاه تعبیه شده و ظرفیت ماهانه آن برابر با 100 هزار برگ در ماه است که بسیار چشمگیر است.

سایر مشخصات چاپگر لیزری HP All-in-One

نوع تونر یا کارتریج این چاپگر لیزری 55A و کارکرد آن 6000 برگ می باشد. این چاپگر یکبار مصرف اچ پی مجهز به صفحه نمایش LCD نیز می باشد و نوع صفحه نمایش آن 2 خطی می باشد.
چاپگر P3015 مجهز به پورت USB 2.0 است که از طریق آن می توانید هر دستگاه دیجیتالی اعم از کامپیوتر، لپ تاپ و … را به راحتی به چاپگر متصل کرده و فایل های آنها را چاپ کنید.
در نهایت، اگرچه چاپگر لیزری تک رنگ P3015 از کارت خوان، چاپ مستقیم PictBridge، شبکه Wi-Fi بی سیم، چاپ دو طرفه و بلوتوث استفاده نمی کند، اما از کیفیت نسبتاً بالا، سرعت بالا، ظرفیت کاغذ زیاد و هزینه نگهداری پایین برخوردار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل ln HP LaserJet P3015" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل ln HP LaserJet P3015"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه