بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro 400 M401dn

توضیحات

چاپگر استاندارد HP M401dn یک چاپگر لیزری سیاه و سفید است. این چاپگر با تکنولوژی چاپ لیزری و خروجی بالا با قابلیت چاپ 50000 برگ در ماه برای استفاده در ادارات با نیاز چاپ بالا بسیار مناسب می باشد.

به لطف کارت شبکه اترنت در این مدل چاپگر، کاربران این امکان را دارند که به راحتی از این دستگاه در شبکه محلی دفتر و شرکت خود استفاده کنند و می توانید این چاپگر را در بین اعضا و همکاران شرکت به اشتراک بگذارید.

متأسفانه چاپگر دست دوم HP M401dn فاقد کارت شبکه بی سیم و قابلیت اتصال به (wi-fi) می باشد اما با اتصال دستگاه به روتر از طریق پورت شبکه می توانید به صورت بی سیم روی روتر و روتر چاپ کنید. می تواند با استفاده از کابل چاپ کند و به دستگاه منتقل کند.

حتی کاربران می توانند از ePrint در هر نقطه از دنیا و با هر دستگاهی که می تواند به اینترنت متصل شود و قابلیت ارسال ایمیل مانند تبلت، تلفن همراه، لپ تاپ و ارسال اسناد خود را به چاپگر شما داشته باشد و این دستگاه قدرتمند آنها را چاپ می کند، استفاده کنند. .

خوشبختانه در سمت چپ دستگاه یک پورت USB برای اتصال فلش مموری تعبیه شده است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به کامپیوتر اسناد چاپ شده خود را مستقیماً چاپ کنند.

مشخصات کلی چاپگر استاندارد HP M401dn

وزن دستگاه 10.1 کیلوگرم و ابعاد آن 364.6 x 368 x 267.5 میلی متر است. این چاپگر یکبار مصرف اچ پی دارای فناوری چاپ لیزری بوده و اندازه چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ مورد استفاده A4، A5، A6، B5 و ظرفیت سینی کاغذ 250 برگ و ظرفیت کار ماهانه این دستگاه 50000 برگ می باشد.

مشخصات چاپ

نوع چاپ این چاپگر سیاه و سفید می باشد و سرعت چاپ دستگاه 33 صفحه در دقیقه می باشد و همچنین قابلیت چاپ دو طرفه اتوماتیک را نیز دارد اما قابلیت چاپ سی دی را ندارد.

این چاپگر دارای پردازنده 800 مگاهرتز و حافظه 128 مگابایتی است و وضوح چاپ 1200x1200dpi دارد. چاپگر HP M401dn استفاده شده دارای پورت USB است.

چاپگر دست دوم HP M401dn دارای پورت USB، صفحه نمایش لمسی LCD و پورت اترنت است اما قابلیت اتصال به شبکه بی سیم وای فای را ندارد. نوع کارتریج یا تونر این دستگاه از نوع HP 80A Black LaserJet Toner Cartridge و بازده کارتریج مشکی آن 2700 برگ می باشد. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD بوده و نوع صفحه نمایش آن 8.89 سانتی متر رنگی لمسی می باشد.

سایر ویژگی های چاپگر استاندارد HP M401dn

وضوح این چاپگر و سرعت چاپ دستگاه در حالت عادی تا 33 صفحه در دقیقه و قابل قبول است.

مدت زمان لازم برای چاپ صفحه اول بیش از 8 ثانیه طول نمی کشد و این زمان کوتاه برای چاپ صفحه اول در دفاتر پرمشغله ای که سرعت چاپ بسیار مهم است بسیار مفید است. رم دستگاه 256 مگابایت است. و این مقدار قابل افزایش نیست.

ظرفیت سینی کاغذ چاپگر نسبتاً خوب است و در صورت نیاز کاربران می توانند یک سینی کاغذ با ظرفیت 500 برگ را جداگانه برای دستگاه خریداری کرده و به آن اضافه کنند.

مرجع نهایی برای چاپگر HP M401dn استفاده شده

چاپگر تک کاره HP M401dn کارایی مناسب و بالایی دارد و موقعیت درگاه شبکه اترنت و چاپ دو طرفه اتوماتیک باعث می شود حتی در دفاتر شلوغ و شلوغ بین اعضای شرکت و همکارانتان به راحتی از این چاپگر بسیار شیک استفاده کنید. و چاپ اسناد خود را با خیال راحت و با هزینه کم بر روی این چاپگر بسپارید.

به طور کلی اگر می خواهید چاپگری با نیاز چاپ کم برای منزل خود خریداری کنید، این مدل چاپگر چندان مناسب شما نیست و می توانید از مدل های دیگری که قیمت مناسب تری دارند استفاده کنید.

این دستگاه پیشنهاد ما برای استفاده در ادارات و همچنین افرادی است که نیاز چاپ نسبتا زیادی دارند.

برای دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای خرید پرینتر لیزری اچ پی M401dn کافیست آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از ثبت سفارش درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro 400 M401dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet Pro 400 M401dn"، کلیک کنید.