بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet P2035

توضیحات

از دیگر پرینترهای قدرتمند شرکت اچ پی می توان به چاپگر تک کاره HP Laserjet P2035 اشاره کرد که با فناوری چاپ لیزری سایز A4 برای بسیاری از کاربران در محل کار یا منزل مناسب است که ظرفیت خوب و بهره وری بالا را در محیط های اداری و شرکت ها نشان می دهد.

البته استفاده از این چاپگر در خانه بیش از حد انتظار است و این دستگاه برای محیط اداری مناسب تر است. چاپگری که برای استفاده فشرده طراحی شده است باید سرعت چاپ بالایی نیز داشته باشد.

چیزی که این مدل پرینتر اچ پی در بین خریداران و کاربران به آن معروف است سرعت بالای چاپ آن است، بنابراین قابلیت چاپ اسناد شما را با سرعت 30 صفحه در دقیقه به همراه قیمت مناسب دارد که شما را به خرید ظرفیت کاغذ ترغیب می کند. سینی این چاپگر 250 برگ است و ظرفیت کار ماهانه آن حدود 25000 برگ است.

مشخصات فنی چاپگر استوک HP Laserjet P2035

ابعاد این دستگاه 358x368x256 میلی متر، وزن 9.8 کیلوگرم، استفاده از فناوری چاپ لیزری و یکبار مصرف است و اندازه چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ

نوع کاغذ قابل استفاده کاغذ (کیفیت بالا، سبک، سنگین، ساده، بازیافتی، خشن)، پاکت نامه، لیبل، مقوا، شفاف، رسانه سنگین است.

ظرفیت سینی کاغذ کارکرده پرینتر HP P2035 250 برگ می باشد در حالی که می توانید تا 50 برگ در اندازه های دلخواه را در سینی چند منظوره بالایی قرار دهید. این چاپگر تغذیه خودکار ADF ندارد.

مشخصات چاپ

نوع چاپ این چاپگر اچ پی تک رنگ بوده و سرعت چاپ سیاه و سفید تا 30 صفحه در دقیقه می باشد.

وضوح چاپ 600 x 600 dpi، حافظه چاپگر 16 مگابایت، پردازنده 266 مگاهرتز و ظرفیت ماهانه آن 25000 برگ است، اما گزینه ای برای چاپ سی دی یا چاپ دو طرفه وجود ندارد.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد HP Laserjet P2035

نوع کارتریج یا تونر دستگاه تونر شماره 05A و وظیفه کارتریج مشکی چاپ 2500 برگ متن می باشد.

چاپگر اچ پی صفحه نمایش ال سی دی ندارد و نوع پورت اتصال به کامپیوتر پورت USB 2:00 و پورت موازی است اما کارت خوان، چاپ مستقیم PictBridge و قابلیت اتصال به Wi- وجود ندارد. شبکه بی سیم Fi Fi.

سایر ویژگی های چاپگر استاندارد HP Laserjet P2035

اندازه نسبتا جمع و جور آن در مقایسه با بسیاری از رقبای دیگر، باعث محبوبیت P2035 در بین مصرف کنندگان شد. چاپگر 2035 بالاتر از بسیاری از چاپگرهای لیزری تک رنگ ابتدایی است. اما در عوض، باعث شده است که سطح جدول بسیار کوچکتری را اشغال کند.

خوشبختانه، به لطف اضافه شدن پروتکل شبکه Bonjour، استفاده از این چاپگر برای رایانه های مک در شبکه محلی آسان و راحت شده است و همچنین چاپگر HP P2035 مورد استفاده را می توان از طریق شبکه به اشتراک گذاشت.

اچ پی ادعا می کند که می توانید از این چاپگر تا 25000 صفحه در ماه استفاده کنید و همچنین باید توجه داشته باشید که تعویض و جاگذاری کارتریج ها بسیار آسان است و کافی است پنل جلویی را باز کنید و کارتریج ها عوض شوند.
در نهایت، اگر به دنبال یک چاپگر لیزری بسیار سریع و با کیفیت برای استفاده در محیط های اداری، شرکتی و خانگی هستید، چاپگر استاندارد HP Laserjet P2035 گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet P2035" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل LaserJet P2035"، کلیک کنید.