بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro P1566

توضیحات

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی یکی دیگر از محصولات پرینترهای لیزری سیاه و سفید کمپانی معروف اچ پی می باشد و با توجه به وضوح خوب و سرعت بالا و کیفیت ساخت عالی انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های خانگی و اداری به حساب می آید. .

چاپگر لیزری P1566 دارای ویژگی بسیار خوبی است که اچ پی آن را Instant-on Technology نامیده است، به این معنی که لازم نیست قبل از شروع چاپ منتظر گرم شدن دستگاه باشید.
در واقع این دستگاه یکی از سریع ترین پرینترهای اچ پی است که از زمان شروع دستور پرینت بیش از پنج ثانیه زمان نیاز ندارد. راه اندازی و نصب این چاپگر نیز بسیار آسان است.

مشخصات فنی چاپگر P1566

اچ پی این چاپگر همه کاره را با وزن 6.5 کیلوگرم و ابعاد 243*246*387 میلی متر طراحی کرده است که یکی از پرینترهای کوچک و جمع و جور می باشد. اندازه کاغذ این پرینتر لیزری HP All-in-one A4 است. گرفته شده است

مشخصات کاغذ چاپگر لیزری یکبار مصرف اچ پی

چاپگر یکپارچه HP P1566 دارای یک سینی کاغذ 250 برگ و یک شیار ورودی 10 برگ است.
نوع کاغذ قابل استفاده در این پرینتر اچ پی کاغذ (لیزر، ساده، کاغذ عکس، راف، مخملی)، پاکت، لیبل، مقوا، شفاف، کارت پستال می باشد. همچنین سایز کاغذ قابل استفاده در این دستگاه A4، A5، A6، B5 می باشد.

مشخصات چاپگر لیزری HP All-in-One

از جمله ویژگی های خوب چاپگر P1566 سرعت بالا و دقت تصویر بسیار خوب آن است. وضوح تصویر 1200 x 1200 dpi و سرعت 22 صفحه در دقیقه برای چاپگر لیزری Hp در این دسته فوق العاده است. با رزولوشنی که این چاپگر دارد، چاپ دقیقی را بدون کاهش کیفیت به شما ارائه می دهد.
ظرفیت چاپ ماهانه این دستگاه 8000 برگ می باشد. حافظه این چاپگر یکبار مصرف اچ پی 8 مگابایت و پردازنده به کار رفته در آن 266 مگاهرتز می باشد. چاپ دو طرفه خودکار همراه با این چاپگر نیست.

سایر مشخصات چاپگر لیزری تک کاره HP P1566

تونر این چاپگر رنگی HP 78a بوده و ظرفیت کارتریج آن به 2100 برگ می رسد. از طریق پورت USB2.0 تعبیه شده در این چاپگر HP، می توانید چاپگر را به کامپیوتر متصل کنید تا دستورات ارسال شده توسط کامپیوتر را به راحتی چاپ کنید.
توجه داشته باشید که چاپگر P1566 صفحه نمایش، اتصال بی سیم، کارت خوان و چاپ مستقیم PictBridge ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro P1566" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro P1566"، کلیک کنید.