بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro M102a

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره HP M102a گزینه بسیار مناسبی برای مصارف اداری و خانگی و به طور کلی حجم کاری کم است. ابعاد این چاپگر اچ پی بسیار مناسب و جمع و جور است.

این چاپگر لیزری یکبار مصرف را می توانید بدون اشغال فضای زیادی در کنار هر وسیله ای قرار دهید و به دلیل ابعاد کوچک و وزن مناسب جابه جایی آن بسیار آسان است. مانند اکثر چاپگرهای یکبار مصرف، این چاپگر هیچ دکمه کنترلی و صفحه نمایشی ندارد.
از طریق فناوری HP On/Off، زمانی که دستگاه کار نمی کند، به حالت آماده به کار رفته و با ارسال یک چاپ دوباره شروع به کار می کند. تکنولوژی ذکر شده تاثیر بسزایی در مصرف انرژی دارد.

مشخصات فنی چاپگر لیزری تک کاره HP M102a

این چاپگر یکبار مصرف HP با فناوری چاپ لیزری 4.7 کیلوگرم وزن و 190 x 247 x 364 میلی متر دارد. فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کنار میز قرار می گیرد.

مشخصات کاغذ چاپگر یکبار مصرف HP M102a

در سینی تعبیه شده این چاپگر می توانید 150 برگ کاغذ قرار دهید که با توجه به بار متوسط ​​برای این دستگاه بسیار مناسب است.
نوع کاغذ مورد استفاده در این چاپگر یکبار مصرف اچ پی کاغذ (لیزر، ساده، کاغذ عکس، راف، مخملی)، پاکت، لیبل، مقوا، کارت پستال می باشد. همچنین سایز کاغذ استفاده شده در این چاپگر A4، A5، A6، B5 می باشد. لازم به ذکر است که تغذیه خودکار اسناد (ADF) در این چاپگر موجود نمی باشد.

مشخصات چاپ

سرعت چاپگر M102a متوسط ​​به سریع است و 22 صفحه در دقیقه با کیفیت قابل قبولی چاپ می کند. علاوه بر این، این چاپ با کیفیت 600 نقطه در اینچ عرضه می شود و با فناوری HP FastRes این وضوح به 1200 نقطه در اینچ می رسد.
حافظه این چاپگر همه کاره اچ پی 128 مگابایت و ظرفیت ماهیانه آن 10000 برگ در ماه می باشد. یک پردازنده 600 مگاهرتز در این چاپگر تعبیه شده است.
چاپ صفحه اول در این دستگاه تنها 7.3 ثانیه طول می کشد و دیگر نیازی نیست برای چاپ یک صفحه مدت زیادی صبر کنید تا دستگاه گرم شود. لازم به ذکر است که این چاپگر قابلیت چاپ خودکار را ندارد.

سایر مشخصات

کارتریج این چاپگر از نوع 17A می باشد که قابلیت چاپ تا 1600 برگ را دارد. چاپ دورو، اتصال Wi-Fi و چاپ سی دی در چاپگر همه کاره HP M102a گنجانده نشده است. پورت USB تنها درگاه ارتباطی این چاپگر همه کاره HP است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro M102a" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro M102a"، کلیک کنید.