بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro 400 M401d

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره HP M401d یک مدل بهبود یافته از سری پرینترهای 400 است که با ویژگی های جدیدتر عرضه شد. شما می توانید به راحتی این پرینتر لیزری سیاه و سفید یکبار مصرف را به کامپیوتر خود متصل کنید و با استفاده از قابلیت HP Smart Install چاپگر را در اسرع وقت آماده کنید.
فناوری خاموش/روشن خودکار در این چاپگر تعبیه شده است و زمانی که از دستگاه استفاده نمی شود، دستگاه خاموش می شود، بنابراین علاوه بر مصرف برق کمتر، عمر چاپگر نیز بیشتر می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم تعبیه شده در چاپگر تک رنگ استاندارد M401d، چاپ دو طرفه خودکار است، به طوری که چاپگر می تواند در سمت عقب و در یک صفحه کاملاً خودکار و بدون دخالت کاربر چاپ کند. این فناوری تا 50 درصد در مصرف کاغذ صرفه جویی می کند.
این چاپگر در مدل های 401dn، 401dw و 401n موجود است که d مخفف قابلیت duplex، n مخفف Ethernet یا قابلیت LAN و w مخفف Wi-Fi است. هر 4 مدل این دستگاه در انبار چاپگر موجود می باشد.

مشخصات چاپگر لیزری M401d دست دوم

ابعاد این پرینتر لیزری اچ پی 364.6 x 368 x 267.5 میلی متر و وزن آن 10.1 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ این چاپگر لیزری و سایز چاپ آن A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر لیزری یکبار مصرف اچ پی

اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف A4 است. A5; A6; B5 (JIS)؛ پاکت نامه ها همچنین ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی 250 برگ می باشد.

توجه داشته باشید که ویژگی تغذیه خودکار ADF در این چاپگر لیزری تک کاره تعبیه نشده است.

مشخصات چاپگر لیزری M401d

وضوح تصویر چاپ شده در این چاپگر اچ پی به 1200*1200 dpi می رسد که کیفیت قابل قبولی به حساب می آید. علاوه بر این، چاپ صفحه اول تنها 8 ثانیه زمان می برد و سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه 33 صفحه در دقیقه است.

به گفته اچ پی، ظرفیت چاپ این چاپگر یکبار مصرف 50000 برگ در ماه است. علاوه بر این، این چاپگر دارای پردازنده ای با فرکانس 800 مگاهرتز و حافظه 128 مگابایتی است.

سایر مشخصات چاپگر لیزری HP All-in-One

کارتریج های این پرینتر لیزری یکبار مصرف اچ پی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی نصب و بارگذاری می شوند. تونر این چاپگر HP80A Black است که قابلیت چاپ 2700 صفحه را دارد.
این دستگاه یکبار مصرف دارای صفحه نمایش LCD رنگی و لمسی نیز می باشد و این چاپگر اچ پی دارای پورت USB2 داخلی برای اتصال به کامپیوتر می باشد.
لازم به ذکر است که چاپگر لیزری تک رنگ دست دوم M401d قابلیت چاپ سی دی، وای فای بی سیم، چاپ مستقیم Picbridge، بلوتوث، کارت خوان، AirPrint و e-Print را ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro 400 M401d" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Pro 400 M401d"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه