بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet P2055dn

نقد و بررسی

چاپگر لیزری یکبار مصرف HP P2055dn برای ادارات و منازل کوچک بسیار مناسب است و نوع چاپ آن سیاه و سفید (تک رنگ) می باشد. سینی کاغذ این چاپگر لیزری کارکرده از پایین طراحی شده و خروجی آن در بالای دستگاه قرار دارد.

پنل طراحی شده در سمت راست و بالای چاپگر شامل کلیدهای اعمال تنظیمات و یک صفحه کوچک خطی است که می توانید اعلان ها و خطاهای چاپگر را از طریق این صفحه مشاهده کنید.

مشخصات فنی چاپگر P2055dn

این چاپگر یکبار مصرف HP با ابعاد 365*368*268 میلی متر و وزن 10.7 کیلوگرم به راحتی می تواند در گوشه میز شما جای بگیرد.
همچنین سایز کاغذ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی A4 بوده و از فناوری چاپ لیزری بهره می برد.

مشخصات کاغذ

سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A4، A5، A6، B5 می باشد. سینی استاندارد چاپگر همه کاره HP P2055dn از 250 برگ پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک دوبلکس داخلی است که می توانید یک سینی 500 برگی به آن اضافه کنید. ضمناً این چاپگر دارای یک سینی ورودی دیگر نیز نصب شده است که دارای ظرفیت 50 برگ بوده و از نوع Multipurpose می باشد و قابلیت پشتیبانی از برگه های مختلف کاغذ را دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه از ADF یا تغذیه خودکار پشتیبانی نمی کند.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف HP P2055dn

سرعت چاپ یکی از ویژگی های بارز چاپگر P2055dn است که در حال استفاده است، زیرا می تواند تا 33 صفحه در دقیقه چاپ کند. بدون شک این دستگاه یکی از سریع ترین پرینترها در کلاس خود است.

حافظه این چاپگر یکبار مصرف 64 مگابایت و ظرفیت ماهیانه آن 50000 برگ است که بسیار عالی است. علاوه بر این، این چاپگر پرسرعت دارای چاپ دو طرفه خودکار نیز می باشد.

وضوح چاپ این پرینتر اچ پی 1200*1200 DPI و پردازنده آن 600 مگاهرتز است. این چاپگر حدود 6.4 ثانیه طول می کشد تا صفحه اول را چاپ کند.

سایر مشخصات چاپگر یکبار مصرف HP P2055dn

نوع کارتریج قابل پشتیبانی توسط این دستگاه 05A است که تا 2500 برگ کار می کند. علاوه بر این، این چاپگر مجهز به صفحه نمایش LCD 2 خطی است.
از آنجایی که چاپگر دست دوم یکبار مصرف P2055dn برای مصارف اداری طراحی شده است، با درگاه های USB 2.0 و پورت های اترنت نیز نصب می شود که به خوبی نیاز کاربران را برآورده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet P2055dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet P2055dn"، کلیک کنید.