بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Enterprise 3015dn

توضیحات

مشخصات فنی و کیفیت ساخت پرینتر لیزری HP 3015dn

چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet Enterprise 3015dn این دستگاه را به عنوان یک چاپگر قدرتمند با کیفیت نسبتا بالا، سرعت خوب، ظرفیت کاغذ زیاد و هزینه نگهداری بسیار پایین به بازار معرفی کرد.

یکی از مزایای این پرینتر لیزری کارکرده، چاپ دو طرفه آن است. برای کارکرد راحت تر این چاپگر کلیدهایی بر روی آن تعبیه شده است تا کاربر به راحتی عملکرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را دنبال کند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مرتبط این چاپگر وجود پورت شبکه است که برای سازمان ها و اداراتی که می خواهند از یک دستگاه با چندین سیستم استفاده کنند بسیار موثر است. لازم به ذکر است که هزینه های نگهداری این چاپگر بسیار پایین می باشد.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet Enterprise 3015dn

ابعاد این چاپگر همه کاره 314.9 x 411.9 x 447 میلی متر و وزن آن 15.87 کیلوگرم است، بنابراین می توانید به راحتی از آن در محل کار یا منزل خود استفاده کنید. تکنولوژی چاپ به کار رفته در این چاپگر یکبار مصرف لیزری و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

اندازه های کاغذ مورد استفاده این چاپگر همه کاره A4، A5، B5، A6، Letter، Legal و Envelopes می باشد و سینی اصلی این دستگاه 500 برگ کاغذ A4 را در خود جای می دهد. توجه داشته باشید که این چاپگر HP دارای تغذیه خودکار ADF نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Enterprise 3015dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet Enterprise 3015dn"، کلیک کنید.