بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1320

توضیحات

چاپگر لیزری تک کاره اچ پی مدل 1320 طراحی ساده، عملکرد خوب، مدیریت راحت و امکانات مناسب این چاپگر می باشد. این چاپگر لیزری اچ پی یک چاپگر فشرده و سبک است که سرعت و کیفیت چاپ بالایی دارد و برای مصارف خانگی و اداری کوچک مناسب است.

مشخصات فنی چاپگر لیزری تک کاره HP مدل 1320

ابعاد این پرینتر یکبار مصرف HP کارکرده 350*355*256 میلی متر و وزن آن 10.5 کیلوگرم می باشد. همچنین تکنولوژی چاپ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی لیزری تک رنگ و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سینی اصلی این چاپگر اچ پی می تواند 250 برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد که برای محیط اداری با کار متوسط ​​مناسب است. توجه داشته باشید که عملکرد تغذیه خودکار ADF در این دستگاه گنجانده نشده است.

مشخصات چاپگر لیزری All-in-One HP مدل 1320

این پرینتر تک رنگ یکبار مصرف HP دارای 16 مگابایت حافظه و وضوح چاپ 1200 x 1200 dpi می باشد. همچنین پردازنده تعبیه شده در این دستگاه 128 مگاهرتز است.

سرعت پرینت پرینتر را می توان یکی از مهمترین فاکتورها در عملکرد پرینتر دانست. سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر یکبار مصرف HP کارکرده 22 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن برابر با 10000 صفحه در ماه می باشد.

در چاپگر کارکرده HP 1320، کاغذهای چاپ شده رو به بالا هستند و به راحتی می توانید آنها را در حین چاپ مشاهده کنید. قابلیت چاپ دو طرفه خودکار بدون دخالت کاربر نیز در این چاپگر HP تعبیه شده است.

توجه داشته باشید که قابلیت چاپ دو طرفه باعث صرفه جویی در کاغذ و فضای کاربر می شود.

سایر ویژگی های چاپگر HP 1320

نوع کارتریج یا تونر این چاپگر یکبار مصرف کارکرده 12 آمپر و ظرفیت کارتریج 2500 برگ می باشد.
پورت های اتصال به کامپیوتر چاپگر HP 1320 کارکرده USB-2 و Ethernet می باشد. با قابلیت USB-2 موجود در این چاپگر می توانید انواع دستگاه های دیجیتالی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر رفته و فایل های آنها را چاپ کنید. هیچ فناوری Wi-Fi در این دستگاه وجود ندارد.
در نهایت می توان چاپگر تک کاره HP Stock 1320 را پرینتری با امکانات استاندارد با قیمت متوسط ​​دانست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1320" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1320"، کلیک کنید.