بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1010

توضیحات

پرینتر لیزری یکبار مصرف اچ پی مدل HP LaserJet 1010 با تکنولوژی چاپ لیزری یکی از پرینترهای تک کاره محبوب شرکت اچ پی می باشد که نوع چاپ آن سیاه و سفید و تک رنگ بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. این پرینتر اچ پی یکی از کوچکترین پرینترهای اچ پی به حساب می آید که گزینه بسیار مناسبی برای دفاتر کوچک یا مصارف خانگی است.

مشخصات چاپگر دست دوم HP 1010 Printrach P-stock تک کاره 1010 با ابعاد 208*230*370 میلی متر و وزن 5.9 کیلوگرم در استوک چاپگر موجود می باشد. این چاپگر همه کاره دارای فناوری لیزر بوده و اندازه چاپ کاغذ آن A4 است.

مشخصات کاغذ

نوع کاغذی که این چاپگر برای چاپ صفحات استفاده می کند کاغذ معمولی، کاغذ عکس، شفافیت، پاکت نامه، کارت پستال، کارت و لیبل آن است.
همچنین لازم به ذکر است که کشوی کاغذ این چاپگر می تواند تا 150 برگ را در یک مکان نگه دارد.

مشخصات چاپگر لیزری یکبار مصرف HP LaserJet 1010

سرعت چاپ بالا به شما امکان می دهد زمان بیشتری برای کار داشته باشید. سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر 12 صفحه در دقیقه و کیفیت چاپ 600 x 600 dpi می باشد. همچنین توجه داشته باشید که ظرفیت ماهانه این چاپگر تا 5000 برگ می باشد.

حافظه این پرینتر دست دوم 8 مگابایت است. لازم به ذکر است که چاپ دو طرفه در این چاپگر تعبیه نشده است و مانند هر چاپگر دیگری می توانید صفحات دو رو را به صورت دستی چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1010" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر لیزری اچ پی تک کاره مدل HP LaserJet 1010"، کلیک کنید.