بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet CP5525dn

توضیحات

پرینتر لیزری رنگی تک کاره HP CP5525dn تولید شده با تکنولوژی لیزر و محصول شرکت اچ پی که علاوه بر چاپ متون با بهترین و بالاترین کیفیت، قابلیت چاپ جداول، نمودارها و فرم های رنگی را به بهترین شکل ممکن دارد. راه .برای چاپ

این محصول تقریباً تمام عناصر مورد نیاز برای چاپگر لیزری را شامل می شود. تفاوت این محصول با سایر مدل های موجود در بازار عملکرد چاپ A3 آن است و در نتیجه کاربر می تواند اسناد متنی را به همراه گرافیک در سایز A3 چاپ کند. همچنین کاتالوگ ها و بروشورهای تجاری را می توان به صورت رنگی روی این دستگاه چاپ کرد.

مشخصات فنی چاپگر لیزری رنگی HP CP5525dn

این چاپگر اچ پی با ابعاد 338*599*545 میلی متر و وزن 40.9 کیلوگرم یکی از پرینترهای یکبار مصرف می باشد و فضای نسبتا زیادی روی میز را اشغال می کند.
استوک پرینتر پیشنهاد می کند فضای نصب را بیشتر از ابعاد چاپگر در نظر بگیرید تا محیط کافی برای تهویه چاپگر وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که اندازه چاپ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی A3 می باشد.

مشخصات کاغذ رنگی چاپگر HP CP5525dn

نوع کاغذ قابل چاپ بر روی این چاپگر کاغذ (باند، بروشور، رنگی، گلاسه، سربرگ، عکس، ساده، پیش چاپ شده، پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن)؛ مقوا؛ فیلم براق؛ فیلم شفاف؛ برچسب ها؛ پاکت نامه ها
ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 100+250 برگ بوده و مجهز به فناوری چاپ دو طرفه می باشد. لازم به ذکر است که ویژگی تغذیه خودکار اسناد (ADF) در این چاپگر تعبیه نشده است.

مشخصات چاپگر یکبار مصرف لیزری رنگی اچ پی

حداکثر ظرفیت چاپ چاپگر رنگی HP CP5525dn 75000 صفحه در ماه است و توصیه می شود بین 1500 تا 5000 صفحه استفاده شود.
کیفیت و سرعت دو فاکتوری هستند که در هنگام خرید چاپگر باید در نظر گرفته شوند. وضوح سیاه و سفید و رنگی این چاپگر 600*600 dpi و سرعت چاپ 20 صفحه در دقیقه است.
پردازنده به کار رفته در این چاپگر 800 مگاهرتز و حافظه داخلی آن 1024 مگابایت است. چاپ دو رو در این دستگاه به صورت دستی انجام می شود.

سایر مشخصات چاپگر استاندارد رنگی HP CP5525dn

تونر این چاپگر تک کاره HP 743A-742A-741A-740A می باشد که ظرفیت کار کارتریج های مشکی و رنگی آن به 15000 برگ می رسد. همچنین صفحه نمایش استفاده شده در این چاپگر از نوع LCD چهار خطی بوده و در سمت راست قرار گرفته است.

نوع پورت هایی که این چاپگر یکبار مصرف را به سیستم متصل می کند پورت های USB و Ethernet می باشد تا کاربر به راحتی بتواند چاپگر را بین سیستم های مختلف شرکت به اشتراک بگذارد و همه بتوانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که چاپگر رنگی HP CP5525dn مورد استفاده از شبکه بی سیم استفاده نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet CP5525dn" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet CP5525dn"، کلیک کنید.