بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Color LaserJet CP2025

نقد و بررسی

چاپگر تک کاره لیزری رنگی HP CP2025 توسط شرکت اچ پی ساخته و طراحی شده است که با استفاده از آخرین تکنولوژی و کارایی بالا به بازار عرضه شده است. این دستگاه از فناوری لیزر بهره می برد و نوع چاپ آن رنگی و سیاه و سفید می باشد.
لیزری بودن این دستگاه نسبت به پرینترهای جوهرافشان مزیت خاصی به آن بخشیده است، بنابراین دیگر نیازی به استفاده مداوم از چاپگر نیست و نگران خشک شدن جوهر چاپگر نخواهید بود.

چاپگر رنگی استاندارد HP CP2025 علاوه بر طراحی بسیار ساده، کیفیت ساخت عالی دارد و فضای بسیار کمی از روی میز شما را اشغال خواهد کرد. می توان گفت این دستگاه برای ادارات، مشاغل، ادارات، مصارف خانگی و … که نیاز به چاپ رنگی دارند، انتخابی عالی است.

مشخصات فنی چاپگر

ابعاد این چاپگر تک کاره 159*151*127 میلی متر و وزن آن 22.7 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را در اتاق و محل کار خود قرار داده و یا به راحتی جابجا کنید. اندازه چاپ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی A4 می باشد.

مشخصات کاغذ یکبار مصرف چاپگر لیزری رنگی اچ پی

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر یکبار مصرف اچ پی، کاغذ معمولی، کاغذ عکس، شفاف، پاکت نامه، کارت پستال، کارت و لیبل می باشد. همچنین اندازه کاغذ قابل استفاده A4 است. A5; B4 (JIS)؛ B5 (JIS)؛ A5 در نظر گرفته شده است.
ظرفیت کاغذ ورودی این چاپگر اچ پی 300 برگ و ظرفیت کاغذ خروجی 150 برگ می باشد. توجه داشته باشید که تغذیه خودکار اسناد (ADF) برای این چاپگر گنجانده نشده است.

مشخصات چاپگر رنگی استوک HP CP2025

سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید این چاپگر 20 صفحه در دقیقه است. همچنین وضوح چاپ آن 600*3600 dpi است.
پردازنده این چاپگر لیزری 540 مگاهرتز و حافظه آن 128 مگابایت است. همچنین ظرفیت ماهانه این پرینتر لیزری 40000 برگ در ماه می باشد.
توجه داشته باشید که چاپ سی دی در این چاپگر تعبیه نشده است، اما امکان چاپ دو طرفه خودکار وجود دارد.

سایر مشخصات چاپگر رنگی CP2025

تونر این چاپگر تک کاره مدل 304A می باشد. ظرفیت تونر مشکی این چاپگر 4000 برگ و ظرفیت تونر رنگی 220 برگ می باشد.
این پرینتر لیزری اچ پی دارای 4 کلید کنترل وضعیت به همراه نمایشگر دو خطی غیر لمسی (LCD) است و در کنار این کلیدها یک چراغ اعلان قرار داده شده است که در صورت بروز خطا در سفارشات چاپ و موارد دیگر روشن می شود و به کاربر هشدار می دهد.
از دیگر ویژگی های چاپگر تک کاره رنگی CP2025 می توان به پورت های اتصال (USB 2.0) برای اتصال به کامپیوتر و پورت اترنت برای اتصال به شبکه اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Color LaserJet CP2025" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Color LaserJet CP2025"، کلیک کنید.