بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro CP1525n

توضیحات

چاپگر لیزری رنگی یکبار مصرف HP CP1525n به دلیل داشتن فناوری چاپ لیزری رنگی و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی در رده پرینترهای یکبار مصرف شناخته می شود. این چاپگر یکبار مصرف می تواند کاغذها، اسناد، عکس ها و نمودارهای شما را به صورت رنگی چاپ کند.

چاپگر CP1525n به دلیل وزن سبک و ظاهر متوسط ​​مناسب برای مصارف اداری، شرکتی یا خانگی است. علاوه بر این وزن مناسب این چاپگر یکبار مصرف به کاربران امکان جابجایی آسان آن را می دهد.

مشخصات فنی چاپگر لیزری رنگی HP CP1525n

شرکت اچ پی این چاپگر تک کاره را با وزن 18 کیلوگرم و ابعاد 254*452*399 روانه بازار کرد. اندازه چاپ این پرینتر لیزری یکبار مصرف اچ پی A4 می باشد.

مشخصات کاغذ یکبار مصرف چاپگر لیزری رنگی اچ پی

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر یکبار مصرف اچ پی شامل کاغذ معمولی، کاغذ عکس، کاغذ ضخیم، کاغذ گلاسه، کاغذ بازیافتی، ترانسپرانس، کاغذ باند و لیبل می باشد.
اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر تک کاره A4، A5، B4 (JIS)، B5 (JIS)، A5، 16K است. علاوه بر این، سینی استاندارد چاپگر CP1525n از 150 برگ پشتیبانی می کند.

مشخصات چاپگر رنگی CP1525n

سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر همه کاره HP 12 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ رنگی 8 صفحه در دقیقه می باشد.
با وضوح چاپ 600*600 dpi که این چاپگر تک کاره در اختیار شما قرار می دهد بدون کاهش کیفیت گرافیک و تصاویر، چاپی دقیق و باکیفیت خواهید داشت.
حافظه این پرینتر یکبار مصرف اچ پی 128 مگابایت و پردازنده داخلی 600 مگاهرتز و ظرفیت ماهیانه آن 30000 برگ می باشد. توجه داشته باشید که چاپ سی دی و چاپ دو طرفه خودکار برای این چاپگر یکبار مصرف گنجانده نشده است.

سایر مشخصات چاپگر لیزری رنگی HP CP1525n

تونر این چاپگر یکبار مصرف HP 128A است که بهره وری کارتریج مشکی به 1200 صفحه و رنگی یک – 100 صفحه می رسد.
پورت های اتصال کامپیوتر در این چاپگر همه کاره شامل یک پورت اترنت و یک پورت USB 2.0 است. توجه داشته باشید که چاپگر رنگی CP1525n دست دوم وای فای و نمایشگر ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro CP1525n" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro CP1525n"، کلیک کنید.