بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro CP1025

توضیحات

پرینتر لیزری رنگی یکبار مصرف HP CP1025 یکی از کوچکترین پرینترهای لیزری رنگی جهان است که توسط HP برای مصارف خانگی و سازمانی تولید شده است. این چاپگر لیزری رنگی تمام اسناد مورد نظر شما را با کیفیت بالا به دو صورت سیاه و سفید و رنگی چاپ می کند.
دستگاهی که پیش رو دارید محصولی بسیار خاص و کاربردی است و با تکنولوژی چاپ رنگی برای بروشورهای تبلیغاتی، چاپ کاتالوگ و تبلیغاتی، فرم های گرافیکی و نمودارها نیز استفاده می شود.

استفاده از این چاپگر همه کاره بسیار آسان است و راه اندازی آن نیز آسان خواهد بود.
این چاپگر علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، مصرف برق بسیار کمی دارد و با استفاده از آن می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مشخصات فنی چاپگر HP CP1025

این چاپگر یکبار مصرف جمع و جور با ابعاد 251 x 461 x 399 میلی متر و وزن 12 کیلوگرم، به راحتی در میز اداری یا منزل شما قرار می گیرد. تکنولوژی چاپ این چاپگر لیزری و اندازه کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ یکبار مصرف چاپگر لیزری رنگی اچ پی

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر یکبار مصرف: کاغذ (ساده، سبک، ممتاز، بازیافتی، سنگین، بسیار سنگین، مقوا، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، رنگی، ناهموار، ناهموار سنگین)، شفافیت تک رنگ، برچسب ها، سربرگ، پاکت نامه پاکت نامه سنگین پاکت نامه سنگین و اندازه کاغذ قابل استفاده در آن A4، A5، A6، RA4، B5 (JIS)، B6 (JIS)، پاکت C5، B5، C6 است. ، DL ISO.

ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر لیزری 150 برگ است که برای یک چاپگر تک کاره طبیعی است.

مشخصات چاپگر رنگی CP1025

چاپگر HP CP1025 سرعت چاپ متوسطی دارد و 16 صفحه در دقیقه سیاه و سفید و 4 صفحه رنگی چاپ می کند.
ظرفیت کاری این دستگاه می تواند بیش از 15000 برگ در ماه باشد که بسیار قابل قبول است.
این چاپگر برای چاپ صفحه اول 15.5 ثانیه زمان نیاز دارد و وضوح آن 600 x 600 dpi است. یک پردازنده 400 مگاهرتزی نیز در این چاپگر گنجانده شده است.
توجه داشته باشید که چاپ سی دی، چاپ دو طرفه خودکار و چاپ بدون حاشیه همراه با این چاپگر نمی باشد.

سایر مشخصات چاپگر تک کاره لیزری رنگی اچ پی

نوع تونر یا کارتریج این چاپگر یکبار مصرف HP 126A، کارتریج مشکی 1200 صفحه و کارتریج رنگی 1000 صفحه می باشد.
این چاپگر همچنین مجهز به پورت های USB 2.0 و اترنت است و به راحتی می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ، کامپیوتر و … را به هم متصل کنید. با کابل به چاپگر رفته و فایل های آنها را چاپ کنید.
توجه داشته باشید که چاپگر رنگی CP1025 از شبکه بی سیم Wi-Fi استفاده می کند و می توانید اسناد خود را به صورت بی سیم چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro CP1025" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro CP1025"، کلیک کنید.