بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro 400 M451nw

نقد و بررسی

چاپگر لیزری رنگی یکبار مصرف اچ پی یکی دیگر از محصولات شرکت بزرگ اچ پی می باشد که برای استفاده در شبکه های سیمی و بی سیم در محیط های اداری کوچک و متوسط ​​گزینه بسیار مناسبی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

این چاپگر یکبار مصرف دارای 3 پیکربندی مختلف می باشد. چاپگری که در این قسمت مشاهده می کنید قابلیت چاپ دو طرفه خودکار و شبکه بی سیم را دارد.

مدل چاپگر دیگر، M451dw، مشابه M451nw است، اما به عملکرد بای پس نیز مجهز است و کمی گران‌تر است.

چاپگر لیزری رنگی HP M451nw دارای ویژگی نصب هوشمند است، به این معنی که دستگاه را می توان از طریق کابل USB بدون قرار دادن سی دی نصب درایور دستگاه نصب کرد. این ویژگی عالی باعث می شود فرآیند نصب 20 دقیقه ای در عرض 3 دقیقه انجام شود.

در این چاپگر به راحتی می توانید به سینی تونر کشویی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، سینی ورودی کاغذ در جلوی بدنه دستگاه نصب شده است و با استفاده از پوششی که به سمت پایین جمع می شود، کاملاً قابل دسترسی است.

عملکرد و کنترل این پرینتر لیزری یکبار مصرف نیز بسیار آسان و ساده است. یک دکمه دو طرفه برای حرکت در میان گزینه های نشان داده شده در صفحه نمایش دو خطی طراحی شده است.

مشخصات فنی چاپگر رنگی یکبار مصرف M451nw

ابعاد این چاپگر لیزری یکبار مصرف 595*495*462 میلی متر و وزن آن 28.2 کیلوگرم می باشد. همچنین سایز چاپ این چاپگر یکبار مصرف اچ پی A4 می باشد.

مشخصات کاغذ

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر یکبار مصرف کاغذ (باند، جزوه، رنگی، گلاسه، سربرگ، عکس، ساده، پیش چاپ شده، پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن)، کارت پستال، شفافیت، لیبل، پاکت می باشد.

همچنین اندازه کاغذ قابل استفاده در این دستگاه برای سینی اول، A4، A5، A6، A5-R، B5 (JIS)، B6 (JIS)، پاکت B5، C5، DL و برای سینی دوم A4، A5، A6، A5-R، B5 (JIS)، B6 (JIS).

سینی اصلی این چاپگر لیزری می تواند 250 برگ کاغذ را در خود جای دهد.

مشخصات چاپگر یکبار مصرف لیزری رنگی اچ پی

این چاپگر همه کاره سرعت چاپ متوسط ​​تا بالا را با پردازنده 600 مگاهرتز ارائه می دهد، بنابراین سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید 20 صفحه در دقیقه با وضوح چاپ 600 x 600 dpi است.

همچنین این دستگاه دارای حافظه داخلی 128 مگابایتی می باشد. ظرفیت کاری این دستگاه بالا است، به طوری که می تواند بیش از 40000 برگ کاغذ را در یک ماه چاپ کند.

سایر مشخصات چاپگر رنگی M451nw

این پرینتر یکبار مصرف اچ پی از 4 کارتریج تونر مشکی، زرد، قرمز و آبی به شماره 305A استفاده می کند. بازده کارتریج مشکی این پرینتر یکبار مصرف اچ پی 2200 برگ و کارتریج رنگی 2600 برگ است.

به طور کلی، چاپگر یکبار مصرف رنگی M451nw با عملکرد اتصال سیمی و بی سیم، USB و همچنین اندازه جمع و جور و کیفیت چاپ عالی، آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده فردی و شرکتی تبدیل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro 400 M451nw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری تک کاره اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro 400 M451nw"، کلیک کنید.