بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro M281fdw

نقد و بررسی

چاپگر HP LaserJet Pro M281fdw ساخت شرکت بزرگ و خوشنام «HP» است که از فناوری لیزر استفاده می کند و علاوه بر چاپ، قابلیت های کپی، اسکن و فکس را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. این چاپگر 4 کاره برای استفاده در محیط های اداری و تجاری بسیار مناسب است. همچنین در مقایسه با محصولات رقیب و با توجه به قیمت مناسب آن، وسیله ای کاربردی و مقرون به صرفه به حساب می آید.

یک صفحه نمایش LCD 3 اینچی در قسمت جلویی این چاپگر تعبیه شده است که علاوه بر کنترل عملکردهای چاپگر، عملکردهای دیگری را نیز در زمینه محتوای چاپی به کاربران ارائه می دهد در زیر صفحه نمایشگر چاپگر لیزری رنگی M281fdw یک USB وجود دارد. پورت .و به کاربر این امکان را می دهد که مستقیما اسناد شما را اسکن یا چاپ کند و بدون استفاده از کامپیوتر آنها را در حافظه فلش ذخیره کند.

علاوه بر این، قابلیت های بی سیم این چاپگر امکان اسکن و چاپ با استفاده از سرویس های “Cloud” را فراهم می کند. عملکرد “بی سیم مستقیم” همچنین امکان چاپ اسناد را از تبلت ها و تلفن های هوشمند بدون نیاز به رایانه فراهم می کند.

مشخصات عمومی

ابعاد این دستگاه 335*421*419 میلی متر و وزن آن 19 کیلوگرم می باشد. فناوری چاپ این پرینتر لیزری، اندازه آن A4 بوده و دارای 4 عملکرد (پرینت، اسکن، کپی، فکس) می باشد.

مشخصات کاغذ

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 150 برگ می باشد و دارای سیستم تغذیه اتوماتیک ADF می باشد که می تواند تا 50 برگ را در خود جای داده و وارد دستگاه کند. این دستگاه قابلیت چاپ بر روی کاغذهای A4، A5، A6، B5، B6 را دارد.

مشخصات چاپگر لیزری رنگی M281fdw

همانطور که گفته شد نوع چاپ این دستگاه رنگی بوده و دارای سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید 22 صفحه در دقیقه می باشد.
این دستگاه از پردازنده 800 مگاهرتزی بهره می برد و وضوح چاپ 600 x 600 dpi و حافظه چاپ 256 مگابایت دارد. همچنین ظرفیت ماهانه 40000 صفحه دارد و قابلیت چاپ دو طرفه را دارد.

مشخصات اسکن

این دستگاه دارای اسکنر بوده و نوع اسکنر آن Flatbed، ADF / Contact Image Sensor CIS می باشد.
وضوح دیجیتال و اپتیکال این اسکنر تا 1200 dpi و سرعت اسکن تا 27 صفحه در دقیقه می باشد.

مشخصات کپی

چاپگر رنگی HP M281fdw قابلیت کپی دارد و سرعت کپی رنگی و سیاه و سفید آن تا 22 صفحه در دقیقه است. وضوح کپی این چاپگر 600 نقطه در اینچ است و حداکثر تعداد کپی از Multi Copy تا 99 برگ است.

مشخصات پرینتر فکس لیزری رنگی M281fdw

سرعت فکس این آل این وان 33.6 کیلوبیت بر ثانیه، رزولوشن فکس 300 x 300 dpi و حافظه فکس 1300 صفحه است. این دستگاه شماره گیر اتوماتیک دارد اما تلفن ندارد.

توابع دیگر

نوع پرینتر یا کارتریج تونر 202a است. عملکرد این تونر 1400 صفحه سیاه و 1300 صفحه رنگی می باشد.
چاپگر رنگی HP M281fdw دارای صفحه نمایش LCD است و از پورت USB2 برای اتصال به کامپیوتر استفاده می کند. قابلیت اتصال به شبکه بی سیم وای فای نیز از دیگر ویژگی های حرفه ای این چاپگر 4 کاره است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro M281fdw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro M281fdw"، کلیک کنید.