بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M176n

نقد و بررسی

چاپگر HP LaserJet Pro M176n مجهز به فناوری چاپ لیزری رنگی است و علاوه بر چاپ، قابلیت کپی و اسکن را نیز دارد. این دستگاه برای مصارف خانگی و اداری کم بار بسیار مناسب است. این چاپگر چندکاره HP مجهز به اتصال شبکه است که اشتراک گذاری بین کاربران را بسیار آسان می کند.

اچ پی در سمت راست چاپگر لیزری رنگی M176n پنلی قرار داده است که علاوه بر کلیدهای کنترلی به صفحه نمایش نیز مجهز است. صفحه نمایش این چاپگر دو خطی است و می تواند تا 16 کاراکتر را نمایش دهد.

کارایی و کیفیت این چاپگر برای چاپ سیاه و سفید و رنگی متن، جداول، نمودار و … بسیار خوب و برای چاپ تصاویر متوسط ​​است. این چاپگر اولین سفارش را به صورت سیاه و سفید در 16 ثانیه و به صورت رنگی در 27.5 ثانیه چاپ می کند.

مشخصات عمومی

ابعاد این پرینتر لیزری سه کاره 280*425*423 میلی متر و وزن آن 15 کیلوگرم است و به راحتی می توانید آن را روی میز خود در محل کار یا منزل قرار دهید. سایز کاغذ این پرینتر اچ پی A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری چند کاره، پاکت های A4، A5، A6، B5 (DL، C5، B5) می باشد و سینی اصلی این چاپگر چند کاره گنجایش 150 برگ کاغذ A4 را دارد. لازم به ذکر است که این چاپگر اچ پی از قابلیت تغذیه خودکار ADF استفاده نمی کند.

مشخصات چاپگر HP LaserJet Pro M176n

پردازنده این چاپگر سه کاره 600 مگاهرتز، حافظه چاپگر رنگی 128 مگابایت و وضوح چاپ 600 x 600 dpi می باشد.
سرعت چاپ رنگی این دستگاه 4 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید 16 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن برابر با 20000 هزار صفحه در ماه است اما با توجه به پیشنهاد اچ پی این مقدار بهتر است. از 950 صفحات بیشتری اضافه نکنید. این چاپگر قابلیت چاپ سی دی و چاپ دو طرفه را ندارد.

مشخصات اسکن

نوع اسکنر این دستگاه فلت است و وضوح اپتیکال اسکنر 1200x1200dpi و اندازه اسکن آن 216x297mm می باشد.

مشخصات کپی

سرعت کپی سیاه و سفید این چاپگر 16 صفحه در دقیقه و سرعت کپی رنگی 4 صفحه در دقیقه می باشد. همچنین وضوح کپی این چاپگر 300*300 dpi می باشد.
قابلیت بزرگنمایی در این چاپگر چندکاره اچ پی از 25 تا 400 عدد و حداکثر تعداد کپی چاپگر رنگی HP M176n 99 صفحه در دقیقه می باشد.

سایر مشخصات چاپگر HP LaserJet Pro M176n

این چاپگر چندکاره اچ پی دارای چهار تونر مشکی، آبی، قرمز و زرد با شماره 130A می باشد. ظرفیت کارتریج های مشکی و رنگی این چاپگر به ترتیب 1300 و 1000 برگ می باشد. همچنین مجهز به صفحه نمایش ال سی دی 2 خطی است و قابلیت نمایش تا 16 کاراکتر را دارد.

با کمک 2 پورت USB و اترنت تعبیه شده در این چاپگر لیزری رنگی M176n می توانید به راحتی انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر. این دستگاه مجهز به کارت خوان، چاپ مستقیم (pictbridge)) و شبکه بی سیم Wi-Fi نیست.

همچنین چاپگر رنگی HP M176n با سرویس های Apple AirPrint و HP ePrint سازگار است که به شما این امکان را می دهد تا با ثبت دستگاه خود در آنها فایل ها را از طریق اینترنت ارسال و چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M176n" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M176n"، کلیک کنید.