بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره مدل LaserJet Pro M180n

نقد و بررسی

پرینتر لیزری رنگی سری اچ پی یک مدل چندکاره است که قابلیت چاپ، کپی و اسکن را دارد و اچ پی این چاپگر را به فناوری لیزر رنگی مجهز کرده است. این چاپگر برای استفاده در محیط های کم تا متوسط ​​مناسب است.

کیفیت پرینت، کپی و اسکن این چاپگر استوک در حد یکسان و بسیار رضایت بخش است. عملکرد ساده و هوشمند به کار رفته در این چاپگر سه کاره، کار با آن را برای همه آسان کرده است.

در صورت بروز مشکل، این دستگاه خطا را از طریق صفحه نمایش خود به کاربر نشان می دهد. در پشت آن کانال هایی برای تهویه و جلوگیری از گرم شدن دستگاه در نظر گرفته شده است.

مشخصات چاپگر لیزری رنگی M180n

ابعاد این چاپگر 3 طرفه 466*379*497 میلی متر و وزن آن 16 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید از آن در محل کار یا منزل استفاده کنید. همچنین تکنولوژی چاپ این دستگاه لیزری و سایز کاغذ A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر رنگی HP M180n

اندازه کاغذ قابل استفاده در این پرینتر لیزری A4، A5، A6، B5 بوده و سینی اصلی آن گنجایش 150 برگ کاغذ A4 را دارد، بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیط های کم و متوسط ​​بارگذاری به حساب می آید. خواهد بود

مشخصات چاپگر لیزری رنگی سه کاره HP

این چاپگر رنگی دارای حافظه 256 مگابایتی و وضوح چاپ 600 x 600 dpi می باشد. توجه داشته باشید که سرعت چاپ رنگی این چاپگر 16 صفحه در دقیقه و همچنین سرعت چاپ سیاه و سفید 16 صفحه در دقیقه و ظرفیت ماهانه آن 30000 صفحه در ماه می باشد.

لازم به ذکر است که چاپگر لیزری رنگی M180n قابلیت چاپ دو رو و قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد.

مشخصات اسکن

این دستگاه از قابلیت اسکن استفاده می کند و نوع اسکنر آن از نوع تخت است. وضوح اپتیکال اسکنر 1200*1200 dpi و اندازه تصویر اسکن شده 215.9*297 میلی متر است. همچنین لازم به ذکر است که سرعت اسکن این چاپگر سه گانه 12 صفحه در دقیقه می باشد.

مشخصات دستگاه کپی پرینتر رنگی HP M180n

سرعت کپی رنگی و سیاه و سفید این پرینتر اچ پی 14 صفحه در دقیقه و وضوح کپی 600 x 600 dpi می باشد. امکان بزرگنمایی در این چاپگر چندکاره از 25 تا 400 درصد و حداکثر تعداد کپی از آن می باشد. دقیقه 99 صفحه است.

سایر مشخصات چاپگر لیزری رنگی سه کاره HP استوک

نوع کارتریج یا تونر این دستگاه CF530A HP 205A و کارتریج های مشکی و رنگی این چاپگر به ترتیب 1100 و 900 برگ می باشد.
چاپگر لیزری رنگی M180n مجهز به صفحه نمایش LCD است. نمایشگر استفاده شده در این دستگاه از نوع 7 سگمنت بوده و وظیفه نمایش نوتیفیکیشن ها را بر عهده دارد.
با 2 پورت USB موجود در این دستگاه می توانید به راحتی هر دستگاه دیجیتالی مانند کامپیوتر، لپ تاپ و غیره را متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر رفته و فایل های آنها را چاپ کنید.
لازم به ذکر است که قابلیت شبکه وای فای بی سیم در این چاپگر تعبیه نشده است.
علاوه بر این، با قابلیت HP ePrint می توانید به راحتی هر چیزی را که می خواهید از طریق تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود به چاپگر لیزری رنگی HP M180n منتقل کنید و نگران نزدیک نبودن به چاپگر نباشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره مدل LaserJet Pro M180n" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره مدل LaserJet Pro M180n"، کلیک کنید.