بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره مدل LaserJet Pro 100 Color M175nw

نقد و بررسی

چاپگر سه کاره لیزری رنگی اچ پی یکی از پرینترهای لیزری سه کاره است که علاوه بر چاپ، قابلیت اسکن و کپی را نیز دارد.

HP از عملکرد فکس در این چاپگر استفاده نکرده است. اگر کسب و کار شما به این ویژگی بستگی دارد، این چاپگر برای شما مناسب نیست و باید از چاپگرهای 4 کاره استفاده کنید.

از آنجایی که پرینترهای لیزری در هنگام چاپ متون کیفیت بسیار خوبی دارند، این چاپگر با فناوری لیزر رنگی خود قادر است محتوای چاپی مانند بروشور تبلیغاتی، بروشور فروش و کاتالوگ را با کیفیت بسیار خوبی چاپ کند.

این دستگاه برای مصارف کم خانگی و اداری طراحی و ساخته شده است که شما مشتریان عزیز می توانید از طریق این وب سایت اقدام به خرید نمایید.

مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی M175nw

این چاپگر سه کاره از فناوری لیزری و ابعاد 338*421*441 میلی متر و وزن 16.2 کیلوگرم استفاده می کند، بنابراین می توانید به راحتی آن را روی میز خود قرار دهید. همچنین سایز کاغذ این چاپگر اچ پی A4 می باشد.

مشخصات کاغذ رنگی چاپگر HP M175nw

اندازه کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری یکبار مصرف A4، A5، A6، B5 است و سینی اصلی آن گنجایش 150 برگ کاغذ A4 را دارد.

علاوه بر این، این چاپگر از قابلیت تغذیه خودکار ADF بهره می برد که ظرفیت 35 برگ را دارد.

مشخصات چاپگر لیزری رنگی اچ پی

حافظه این دستگاه 128 مگابایت و وضوح چاپ 600 x 600 dpi می باشد و از پردازنده 600 مگاهرتز بهره می برد.

لطفا توجه داشته باشید که چاپگر رنگی HP M175nw قابلیت چاپ سی دی یا چاپ دو طرفه خودکار را ندارد.

سرعت چاپ رنگی این دستگاه 4 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید 16 صفحه در دقیقه می باشد و ظرفیت کار ماهانه آن معادل 20000 صفحه در ماه می باشد.

مشخصات اسکن

چاپگر لیزری رنگی M175nw دارای اسکنر تخت ADF، وضوح اپتیکال آن 1200x1200dpi و کیفیت یا عمق رنگ این چاپگر 30 بیت و اندازه اسکن آن 297×216 میلی متر است. به علاوه سرعت اسکن این چاپگر لیزری 10 عکس در دقیقه است.

مشخصات دستگاه کپی لیزری رنگی اچ پی

سرعت کپی سیاه و سفید این چاپگر 16 صفحه در دقیقه و سرعت کپی رنگی 4 صفحه در دقیقه می باشد. رزولوشن کپی این چاپگر 300*300 dpi و حداکثر تعداد کپی در دقیقه 99 صفحه می باشد.

سایر مشخصات چاپگر رنگی HP M175nw

نوع کارتریج یا تونر این پرینتر HP 126A مشکی، مگنتا، زرد، فیروزه ای و کارتریج مشکی و رنگی آن به ترتیب 1200 و 1000 برگ می باشد.

این چاپگر سه کاره اچ پی مجهز به صفحه نمایش LCD بوده و صفحه نمایش آن دو خطی است.

این پرینتر مجهز به 2 پورت USB است و به راحتی می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ، کامپیوتر و … را به هم متصل کنید. از طریق کابل به چاپگر رفته و چاپ اسناد را شروع کنید.

در این چاپگر لیزری سه کاره کارتخوان نصب نشده است، اما این دستگاه مجهز به درگاه اترنت است و از ویژگی بسیار مهم وای فای نیز بهره می برد. چاپگر رنگی HP M175nw همچنین با سرویس های WiFi Direct، HP ePrint سازگار است که می توانید با ثبت دستگاه خود در آنها فایل ها را ارسال و چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره مدل LaserJet Pro 100 Color M175nw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر رنگی لیزری اچ پی سه کاره مدل LaserJet Pro 100 Color M175nw"، کلیک کنید.