بررسی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15

نقد و بررسی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی یکی از پرینترهای لیزری تک رنگ سریع و کوچک است که جدا از کوچک بودن، قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسبی نیز برای آن دارد.

این چاپگر یکبار مصرف گزینه مناسبی برای محیط های خانگی و حتی مشاغل کوچک است به شرطی که چاپ سیاه و سفید اسناد متنی برای شما کافی باشد.

بدنه این چاپگر لیزری استاندارد به رنگ سفید و از پلاستیک محکم، بادوام و مرغوب ساخته شده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین دکمه های پنل لمسی برای خاموش و روشن شدن و تسهیل راه اندازی دستگاه در سمت چپ دستگاه تعبیه شده است.

چاپگر دست دوم اچ پی مدل M15 در حالت استندبای صدای زیادی تولید نمی کند. به طور خلاصه این چاپگر اچ پی یک چاپگر هوشمند و کوچک است که قابلیت چاپ صفحات را یکی پس از دیگری با کیفیت عالی دارد. برای بررسی تخصصی تر این دستگاه با ما همراه باشید.

مشخصات کلی چاپگر

ابعاد این چاپگر استاندارد 159*189*346 میلی متر و وزن آن 3.8 کیلوگرم است و در فروشگاه چاپگرهای استاندارد موجود است. تکنولوژی چاپ این پرینتر لیزری سیاه و سفید بوده و حداکثر سایز کاغذ قابل پشتیبانی A4 می باشد.

مشخصات کاغذ چاپگر لیزری تک کاره HPM15

نوع کاغذ قابل استفاده در این چاپگر شامل کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل می باشد. علاوه بر این، این چاپگر همه کاره از A4، A5، A6، پاکت نامه (C5، DL) و کاغذهای سفارشی پشتیبانی می کند.

سینی ورودی کاغذ پرینتر لیزری یکبار مصرف سری HPM15 دارای ظرفیت 150 برگ می باشد و سینی خروجی تا 100 برگ را در خود جای می دهد.

مشخصات چاپگر لیزری HP All-in-One

این چاپگر با سرعت 19 صفحه در دقیقه با وضوح 600*600 DPI چاپ می کند که برای چاپ اسناد قابل قبول است. همچنین زمان چاپ اول حدود 8.4 ثانیه است.

این پرینتر دارای ظرفیت ماهیانه حدود 8000 برگه و دارای پردازنده 500 مگاهرتز و 16 مگابایت حافظه چاپگر می باشد.

توجه داشته باشید که این چاپگر یکبار مصرف قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا ADF را ندارد و برای چاپ دو طرفه با آن باید به صورت دستی این کار را انجام دهید.

سایر مشخصات پرینتر HP M15

این پرینتر لیزری دارای تونر HP 48A است که می تواند 1000 صفحه را در حین استفاده چاپ کند.

این چاپگر دارای فناوری به روز شده HP On/Off (ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی) است. این فناوری به گونه ای است که دستگاه را در حالت آماده به کار در حالت آماده به کار قرار می دهد و با ارسال فرمان و انجام چاپ از حالت آماده به کار خارج می شود که تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق دارد.

در پشت این چاپگر یکبار مصرف استاندارد یک پورت اتصال USB2.0 وجود دارد که برای اتصال چاپگر به کامپیوتر و همچنین استفاده از فلش مموری استفاده می شود. بهترین قیمت را برای چاپگر لیزری تک کاره M15 فقط از فروشگاه تخصصی چاپگرهای موجود بخواهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15"، کلیک کنید.