بررسی هدست بلوتوثی ریزر مدل Razer BlackShark V2 Pro

توضیحات

هدفون Razer BlackShark V2 Pro

مشخصات هدست Razer BlackShark V2 Pro، قیمت و خرید Razer BlackShark V2 Pro یک محصول Razer است که برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. این هدست ریزر دارای ویژگی های مختلفی از جمله صدای با کیفیت، حذف فعال نویز و طراحی ارگونومیک است. همچنین این هدفون دارای درایورهای 50 میلی متری است که صدایی شفاف و شفاف تولید می کند و همچنین دارای ویژگی های صوتی مختلف مانند صدای فراگیر THX Spatial Audio می باشد. این هدفون از نظر صدا فوق العاده است و می تواند یک تجربه بازی عالی را ارائه دهد. این محصول تا 24 ساعت شارژ می شود و کاربران برای شارژ آن باید از پورت micro USB استفاده کنند. جنس بدنه تیتانیومی زیبایی و استحکام خاصی به این هدفون بخشیده است. همچنین میکروفون 9.9 میلی متری این هدست قابل جدا شدن بوده و الگوی قطبی آن Super Cardioid است. این هدست ریزر دارای دو میکروفون است که می تواند صدا را به دقت شناسایی و از محیط حذف کند.

این گوشی سبک وزن است و دارای بالشتک های نرمی است که استفاده از آن را برای مدت طولانی راحت می کند و گواهی IPX4 آن به این معنی است که در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است. به علاوه با نرم افزار Razer Synapse 3 کنترل کاملی بر تنظیمات این میکروفون خواهید داشت. با این نرم افزار تنظیماتی مانند حجم میکروفون، حذف نویز محیط، افزایش وضوح صدا، عادی سازی صدا، اکولایزر میکروفون و غیره انجام می شود. توسط کاربر کنترل می شوند. این هدست ریزر یکی از بهترین هدست ها برای بازی است. همچنین لازم به ذکر است که با کمک فناوری Razer HyperSpeed ​​Wireless از تاخیر صدا در هدفون های بی سیم رهایی خواهید یافت، زیرا این اتفاق هرگز در این هدفون نمی افتد. به طور کلی، اگر به دنبال یک هدست مخصوص بازی هستید، این هدست یک گزینه عالی برای شماست.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Razer)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله زندگانی را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی هدست بلوتوثی ریزر مدل Razer BlackShark V2 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی هدست بلوتوثی ریزر مدل Razer BlackShark V2 Pro"، کلیک کنید.